Gå til innhold

Er dette et bra kjøp?

Ranger emnet

HondaGirl

Anbefalte innlegg

Opel Vectra 2.5 CD 2000 mod.aut. KM.st:37000km.

Pris 102000.-

Mine venner fraråder meg & kjøpe denne bilen pga at det er Opel.

Den er eid av en eldre mann siden den var ny og er kjørt i innlandet

på veier som ikke er saltet, dvs. ikke rust.

Jeg trenger en bra vinterbil, men tviler, spør derfor her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel Vectra 2.5 CD 2000 mod.aut. KM.st:37000km.

Pris 102000.-

Mine venner fraråder meg & kjøpe denne bilen pga at det er Opel.

Den er eid av en eldre mann siden den var ny og er kjørt i innlandet

på veier som ikke er saltet, dvs. ikke rust.

Jeg trenger en bra vinterbil, men tviler, spør derfor her. :)

en enkel liten rustsjekk på de bilene er å åpne bakdørene og se nøye rundt de låsene(bøylene) som sitter der.har sett kun få av de bilene som ikke har sprukket/rustet rundt der. ellers er det vel bare å ta en titt i nedkant av dørene.. at de har gått i innlandet gjør ingen av de farene mindre(erfaring)......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte litt opel i militæret, rundt 2000 modeller av astra og vectra, og disse sleit litt med elektronikken.. var noe gale med det elektriske på alle 3 bilene i løpet av de 3 mnd eg var der.. verst med astraene egentlig, men det var noe tøys med vectraen og (husker ikkje ka, dessverre).. astraene fikk anfall og _alt_ som gikk på strøm slo seg av og på!

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje noko å stusse på!

Opel e kjempe bilar det. dei tilige mod av vectra b hadde litt feil, men dei seinare er veldig bra.. å prisen var billig!

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å si at det er dårlig kun pga at det er opel er vel å ta i litt......

Alle merker har sine svake og sterke sider ;)

Sikkert en grei bil dette her..

Men å kalle seg hondagirl og kjøpe seg opel? nai.. hehe :popcorn

lykke til med bilkjøpet :)

edit : oups..lese hele posten først kanskje..vinterbil ja.. opel duger som vinterbil ;) ehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det ikke har ikke noe med opel å gjøre, men da jeg leste at bilen ikke var kjørt på veg som var saltet, tenker jeg automatisk, steinsprut! Ser for meg masse steinsprut både på panser, dører, kanaler og til og med taket pga. steinsprut fra biler som har passert opelen...

36_1_10.gif

Så er greia når gamilingen en gang har våget seg inn til byen hvor de salter, og saltet kommer i kontakt med åpent metall pga. steinsprut, så setter rusten i gang.

Hvordan var bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider