Sonick Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Hvordan gjøres dette ? Må bilen på ruller ? Vurderer å kjøpe meg drev ... Hvor kan jeg gå for å få justert inn alt slik det skal være på en g60 ? ( tenning , co , eventuelt kam drev, osv ) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Justere kamdrev bør gjøres på ruller. Du justerer-måler effekt, justerer-måler effekt, helt til effekten går ned, så justerer du tilbake til forrige setting. Kan også gjøres med bredbåndslambda og logging, så kan du se på tiden du bruker fra feks 2000 rpm til sperra/6000 rpm for hver gang du endrer, juster helt til tiden går opp Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Hvordan gjøres dette ? Må bilen på ruller ? Vurderer å kjøpe meg drev ... Du kan evt gjøre det så enkelt at du kaster pengene ut vinduet. Med den kammen du har er drevet 100% bortkastet... For annet enn looks... Hvor kan jeg gå for å få justert inn alt slik det skal være på en g60 ? ( tenning , co , eventuelt kam drev, osv ) Hvilket som helst bilverksted... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Du kan evt gjøre det så enkelt at du kaster pengene ut vinduet. Med den kammen du har er drevet 100% bortkastet... For annet enn looks... Hvilket som helst bilverksted... Hver motor er jo forskjellig, skader jo ikke å prøve litt frem og tilbake for å se om det blir mer effekt. Runars G40 gikk fra 140 til 172 hk etter en dag på rulla med justering av tenning og kamdrev.Runar hadde da Schrick kam Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Hver motor er jo forskjellig, skader jo ikke å prøve litt frem og tilbake for å se om det blir mer effekt. Runars G40 gikk fra 140 til 172 hk etter en dag på rulla med justering av tenning og kamdrev.Runar hadde da Schrick kam Hørtes jævla mye ut da, må ha vært litt på feil villspor i utgangspunktet? Sonick har G60 med original topp og Schrick 268/276. Det jeg har erfart og hørt er at disse aldri trenger justering med mindre du har planet veldig mye. Det er det Rolf (RP) sier og. De gutta har ikke hatt for få G60'er på rulla med de kammene heller... Sikkert en my å hente, men det er neppe mye effekt du får for pengene.. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Takker for svar. Tviler på at det er verd pengene å ha den på ruller for å justere den inn ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Takker for svar. Tviler på at det er verd pengene å ha den på ruller for å justere den inn ? Var det jeg mente da, hvis du får 2hk vil jeg si det blir dyr moro... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg