Gå til innhold

Smålei kjøp og salg delen

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

Bah, er det flere en meg som ikke liker den nye kjøp / salgs delen av bilforumet? lagt ut noen annonser der på deler jeg vet sikkert er interresangt for flere her på golf 2 forumet. men er ikke akkurat alle som sitter og surfer rundt der inne.

Er vel flere en meg som ikke liker denne måten å kunne selge ting på. de jeg vil nå er golf2 forumet og da drukner annonsen min fort bort i alt det andre.

Jaja. for å unngå at denne tråden slettes uten varsel så får dere evt ta en titt på kjøp salgs forumet etter noen ålreite golf deler. evt klikke på linken i avatern min. masse golf deler til salgs og sikkert flere her som ønsker noe av det.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

akkurat er jo en jungel nå i forhold til det var. før kunne man følge med på golf2 forumet og det var det man trengte. der fant jeg deler og alt man ville. nå søker man seg i hjel og kommer ofte ikke over annonser man ellers ville funnet interresange. bah.

Ja, felles innkjøpstråder som blir fjernet er jo bare latterlig. noen som faktisk prøver å hjelpe andre med å gjøre et godt kjøp. nehei nei det skal vi IKKE få lov til.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok det, men jeg tror de fleste her på forumet er som meg, og slår til med inpulskjøp dersom det dukker opp noe tøft.

Sjelden inne på kjøp/salg sidene for å LETE etter deler...

Dessuten er det mye mer prosjekt å lage en egen annonse for alt småtteri man vil selge/kjøpe, mye lettere å nevne det i en tråd, så sprer det seg som ild i tørt gress.... :D

Trenger ikke no kjøp/salg forum for å kjøpe deler, bare å ringe deg det :) yodude

Dra meg i Greker`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok det, men jeg tror de fleste her på forumet er som meg, og slår til med inpulskjøp dersom det dukker opp noe tøft.

Sjelden inne på kjøp/salg sidene for å LETE etter deler...

Dessuten er det mye mer prosjekt å lage en egen annonse for alt småtteri man vil selge/kjøpe, mye lettere å nevne det i en tråd, så sprer det seg som ild i tørt gress.... :D

akkurat her ligger jeg også. impuls kjøpene tas når man ser tråden . søker ikke etter deler såfremt jeg ikke MÅ ha det.

+ at flere folk leser forum delen og vet kanskje om en kompis/bekjent som har deler til salgs som evt kunne passe andre. jeg har feks fått tråder i pm som jeg har gått glipp av og skaffa meg bra deler gjennom de fordi andre har sett tråden.

Få opp norske golf2 sider hadde vært genialt. burde nesten vært en side for hvert enkelt merke generelt. men det syns jeg nå heller burde vært her. sånn det var før var det ihvertfall mye bedre når man kunne legge ut en salgstråd uten problemer.

Bare for å ta eksempel. for et og et halvt års tid siden hadde jeg og en kompis en delebil som vi solgte rubbel og bit fra. på under en uke var en hel golf borte.

Nå har jeg hatt delekjerra i snart en uke uten så å si noe respons. solgt speedo, skjerm og et panser. har tross alt igjen 16v motor. komplett bakstilling med skiver. interiør. +++++++

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider