Gå til innhold

Nordlans Golfen

Ranger emnet

AMA

Anbefalte innlegg

Hm...

Vet ikke helt hva jeg syns om panseret da... Forsåvidt greit nok, men syns øyelokk ikke passer på en ellers clean bil.. personlig ville jeg heller satsa på badlook selv om "alle" har det nå da... det er ihvertfall pent. Eventuellt ville jeg gått for dypere rieger øyelokk...

Mulig du har bilen i "skru-modus" nå, men syns den ser litt "sigen" ut bak nå, ville senka den litt mer foran slik at "lufta" i hjulbua blir lik foran og bak.

Bilen er jo kanonfin, men ville bytta ut speila på den med orginalspeil med chrom-kapper isteden, ville også satset på de nye sideskjørtene fra rieger som "passer bedre" til R-RX stylinga og som er rette hele veien bak.

Interiøret ville jeg montert inn R32/Bora luftdyser med lys i, soltakpanel med lys i, byttet ut a-stolpeholderen din med en type som er mer integrert i stolpen og ikke så "påklistra", børsta stål isteden for den "tre-look'en" i interiøret hadde også vært på sin plass, et R32 ratt hadde vel heller ikke vært så ille...

pluss MASSE smådetaljer, men det kan vi ta en annen gang i tilfelle...

Mvh

TWG

Edit: ikke meningen å høres negativ ut her, om du oppfatter det sånn, syns bilen din er kanonbra som den er, men dette var ting JEG ville forandret på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk takk

Det er en 2000 tdi 4 motion highline med skinn,xenon osv..vet bare ikke om jeg liker prisen ennå. Kommer på 207000 ferdig regget.

om det er snakk om en 115 eller 130 hk, så er ikke prisen så ille tror jeg... men er det mindre motor, så blir det ikke så ille... men bør jo ha alt av utstyr og være pen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det er snakk om en 115 eller 130 hk, så er ikke prisen så ille tror jeg... men er det mindre motor, så blir det ikke så ille... men bør jo ha alt av utstyr og være pen!!!

det er 115hk, har ikke navi osv, har sett en highline tdi med 100hk motoren her hjemme til 180k og den hadde gått mindre. for meg er det ikke verdt å betale over 25 000 bare for skinn og xenon ass.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider