Gå til innhold

gi deres meininger om denne bilen her=)

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

bilen er blå metallic, 85mod, rulla ca 250000km..har vert forsjellige motorer i den. står bilen har 111kw effekt (158hk?) og 2100ccm i vognkorte..(mulig vert gokjent med B21ET) om ej ikkje teke mykje feil..motoren på bilen er ein ombygd B230A motor, med lavkomp stempler å gasser...(forgasser turbo)

står også i vognkorte bilen er gokjent med orginale r-sport fjærer og 2 andre dekk dimensjoner..har litt rust her å der på bilen..

lurer på ka dere synst om bilen å ka dne er verdt..

slenger opp mykje bilde av bilen seinere i kveld=)

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er blå metallic, 85mod, rukka ca 250000km..har vert forsjellige motorer i den. står bilen har 111kw effekt (158hk?) og 2100ccm i vognkorte..(mulig vert gokjent med B21ET) om ej ikkje teke mykje feil..motoren på bilen er ein ombygd B230A motor, med lavkomp stempler å gasser...

står også i vognkorte bilen er gokjent med orginale r-sport fjærer og 2 andre dekk dimensjoner..har litt rust her å der på bilen..

lurer på ka dere synst om bilen å ka dne er verdt..

slenger opp mykje bilde av bilen seinere i kveld=)

240 med null utstyr bortsett ifra senkesett og litt rust her og der?

5000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo grei ut den der, men uten skilter er det ikke verd mye, med mindre de er enkle å få ut. (eu-godkjenning, årsavgift). Kjøper vinga av deg hvis du skal selge den. Hvis den må på eu og du må betale årsavgift, max 4-5000,- med alt ca 10000.

Et stort minus var det usannsynlige stygge jalla løsningen på luftrøret mellom ic og gasser :roll:

bilde: http://groups.msn.com/volvo-power3/turbobilen.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=302

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo grei ut den der, men uten skilter er det ikke verd mye, med mindre de er enkle å få ut. (eu-godkjenning, årsavgift). Kjøper vinga av deg hvis du skal selge den. Hvis den må på eu og du må betale årsavgift, max 4-5000,- med alt ca 10000.

Et stort minus var det usannsynlige stygge jalla løsningen på luftrøret mellom ic og gasser :roll:

bilde: http://groups.msn.com/volvo-power3/turbobilen.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=302

bilen er ganske so grei den, skiltene på bilen blei innlevert før nyttår..

planen er å få i stand bilen ijenn, sist den vart pusset opp blei de gjort veldi bra arbeid.

fyrste ej tenkte når eg såg den løysningen der, var: de der må no blokkere mykje av lufta :P er vertfall dne fyrste tingen eg fikser på bilen..

kjørte også bilen no søndag som var (17.) motoren startet veldi lett, å den gjikk uten nåke fjusking, med tenning å bensin..

men so lite dere veit om bilen til no, kan den vere verdt 15000kr?

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er ganske so grei den, skiltene på bilen blei innlevert før nyttår..

planen er å få i stand bilen ijenn, sist den vart pusset opp blei de gjort veldi bra arbeid.

fyrste ej tenkte når eg såg den løysningen der, var: de der må no blokkere mykje av lufta :P er vertfall dne fyrste tingen eg fikser på bilen..

kjørte også bilen no søndag som var (17.) motoren startet veldi lett, å den gjikk uten nåke fjusking, med tenning å bensin..

men so lite dere veit om bilen til no, kan den vere verdt 15000kr?

Å si hva en 20 å gammel bil i ukjent forfatning er verdt, er vel like vanskelig som å spå været : P.

Men ber du om min personlige mening, så hadde jeg aldri betalt 15000,- for den. Kanskje halvparten, om den er i bra stand.

Erik

95 Volvo 855

96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3)

85 Massey Ferguson 675 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei 15000kr bettaler vertfall ikkje for bilen da..får ej den for 10000kr so tar eg den mest sansyneli..grunnen eg går for den bilen der, er at de koster max 400kr for å få den heim..andre biler må du nesten ut me 1500-2000kr for å få henta..er helder ikkje o mange andre turbo biler i møre og romsdal helder :(

får også alt av deler til bilen som eg trenger også til rustsveising for 50% her eg jobber :d hehe so de blir ikkje vanskeli eller dyrt å få bilen i stand ijenn

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei 15000kr bettaler vertfall ikkje for bilen da..får ej den for 10000kr so tar eg den mest sansyneli..grunnen eg går for den bilen der, er at de koster max 400kr for å få den heim..andre biler må du nesten ut me 1500-2000kr for å få henta..er helder ikkje o mange andre turbo biler i møre og romsdal helder :(

får også alt av deler til bilen som eg trenger også til rustsveising for 50% her eg jobber :d hehe so de blir ikkje vanskeli eller dyrt å få bilen i stand ijenn

si du tar den for 7000 usett :p

litt gambling er gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider