morten pettesen Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Som tråden sier så skal jeg bytte clutschen på bilen til kjerringa. Det er en 90 modell kadett 1,6 inj. Jeg har fått vite att jeg kan bytte denne uten å ta ut hele kassa. Så jeg har løsnet på det jeg mener er riktig. Deksel under samt deksel på siden av den. Under så kommer jeg rett inn til press plata å trøstelageret. Har også fått vite att når jeg har fått spent fast pressplata så kan jeg løsne på en aksel som går inn direkte til clutshen. Men hvordan skal jeg få spennt fast dette? Med hva? osv... Er det noen som kan forklare dette til meg litt spesifikk eller hjelpe meg i vestfold? På forhånd tak Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 e ikkje heilt sikker på dette, men viss ej husk rett så drog eg ut akselen bak hjule (dekselet på sida). Og fekk nokon til å sitte inne i bilen å holde inne cluchen mens en brukte nokre klips som følgte med nye clutchen og vesta cluchen til trykkplata og berre skrudde den ut.. er kanskje langt på vidda no, lenge sidan eg hadde fwd.. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg