Gå til innhold

Bilder fra b4u treffet på rudskogen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DSC03476_1024.jpg

Denne var jo omtalt en del i en tråd fra Gatebil Rudskogen 8-10. Juli. Den skulle være superstrøken og gå veldig bra. Så jeg spør til de som var der: Gikk den meget bra som det sies den skal?

Ja den gikk veldig bra. Utrolig fornøyd med treffet. mye grom kjøring.

old volvos never die they only go faster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ja.. jeg bytta den i bmw`n jeg hadde.. røyk register reima sist jeg kjørte på rudskogen, så bytta jeg motor så tok den fyr etter 2 timer pga jeg hadde glemt en slange klemme på besin regulatoren.. men fikk heldigvis slokka det før hele bilen sto i flammer.. så frode har bmw`n nå, og han fiksa den på en uke!!

91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv

84 BMW 320i (solgt)

84 Nissan Cherry GTT (solgt)

82 Volvo 240 tic (pusses opp)

87 Ford Sierra CL (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den gikk veldig bra. Utrolig fornøyd med treffet. mye grom kjøring.

HAn fikk kun kjørt et par runder pga problemer med catch tanken sin, spytta ut olje ned på manifoilen så det røy noe forferdelig.. Noe som også kunne gått litt galt om det tok fyr.. Han lada kun rundt 1.4 bar de rundene, men han skal kunne kjøre på ca 2.2 bar mener jeg.. Så vi får se om den ikke virker litt bedre neste gang..

Cossi power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ja.. jeg bytta den i bmw`n jeg hadde.. røyk register reima sist jeg kjørte på rudskogen, så bytta jeg motor så tok den fyr etter 2 timer pga jeg hadde glemt en slange klemme på besin regulatoren.. men fikk heldigvis slokka det før hele bilen sto i flammer.. så frode har bmw`n nå, og han fiksa den på en uke!!

heheh...hørte om bmw'n å bålet under den..heh.

Var oppom verkstedet ditt sammen med bjørn thomas i går..han hadde solgt no bmw stoler til en kompis av meg. Fin farge du har valgt til bilen, likte den:)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang og stor er filmen?

Filmen er litt lang, den er på 22 min og ca 280mb. Mulig jeg kan forkorte litt mer. Første gangen jeg bruker redigeringsprogrammet så ikke forvent for mye.

Si ifra, kan hoste jeg..

Hørtes bra ut! :) Skal si ifra. Hvor lang blir filmen hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er litt sent, pga ferie. Men legger de ut. Noen kommentarer?

cimg0206copy1nb.jpg

CIMG0100copy.jpg

CIMG0099copy.jpg

CIMG0105copy.jpg

CIMG0109copy.jpg

CIMG0242copy.jpg

CIMG0244copy.jpg

CIMG0248copy.jpg

CIMG0255copy.jpg

CIMG0256copy.jpg

CIMG0259copy.jpg

CIMG0261copy.jpg

CIMG0262copy.jpg

CIMG0265copy.jpg

CIMG0267copy.jpg

CIMG0110copy.jpg

CIMG0126copy.jpg

CIMG0137copy.jpg

CIMG0140copy.jpg

CIMG0143copy.jpg

CIMG0146copy.jpg

CIMG0148copy.jpg

CIMG0149copy.jpg

CIMG0227copy.jpg

CIMG0213copy.jpg

CIMG0204copy.jpg

CIMG0200copy.jpg

CIMG0194copy.jpg

CIMG0187copy.jpg

CIMG0178copy.jpg

CIMG0153copy.jpg

Resten av bildene ligger her : http://photobucket.com/albums/v141/Supramannen/Trackday%2020%20juli%202005/?start=0 Kommentarer?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider