volvomaniac Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 takker så mye..:) hadde vært kult med film oxo Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 takker så mye..:) hadde vært kult med film oxo Eing, hadde vært tøft med film. Har litt inboard jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Denne var jo omtalt en del i en tråd fra Gatebil Rudskogen 8-10. Juli. Den skulle være superstrøken og gå veldig bra. Så jeg spør til de som var der: Gikk den meget bra som det sies den skal? Ja den gikk veldig bra. Utrolig fornøyd med treffet. mye grom kjøring. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaniac Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 det var ja.. jeg bytta den i bmw`n jeg hadde.. røyk register reima sist jeg kjørte på rudskogen, så bytta jeg motor så tok den fyr etter 2 timer pga jeg hadde glemt en slange klemme på besin regulatoren.. men fikk heldigvis slokka det før hele bilen sto i flammer.. så frode har bmw`n nå, og han fiksa den på en uke!! Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla G6 Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Ja den gikk veldig bra. Utrolig fornøyd med treffet. mye grom kjøring. HAn fikk kun kjørt et par runder pga problemer med catch tanken sin, spytta ut olje ned på manifoilen så det røy noe forferdelig.. Noe som også kunne gått litt galt om det tok fyr.. Han lada kun rundt 1.4 bar de rundene, men han skal kunne kjøre på ca 2.2 bar mener jeg.. Så vi får se om den ikke virker litt bedre neste gang.. Siter Cossi power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaniac Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 når kommer det film??? Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 når kommer det film??? Tar fort noen dager å mekke sammen en film vet du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Tar fort noen dager å mekke sammen en film vet du :) Jepp. Tar også tid å finne noen som kan legge ut filmen for meg. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Jepp. Tar også tid å finne noen som kan legge ut filmen for meg. Hvor lang og stor er filmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Jepp. Tar også tid å finne noen som kan legge ut filmen for meg. Si ifra, kan hoste jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 det var ja.. jeg bytta den i bmw`n jeg hadde.. røyk register reima sist jeg kjørte på rudskogen, så bytta jeg motor så tok den fyr etter 2 timer pga jeg hadde glemt en slange klemme på besin regulatoren.. men fikk heldigvis slokka det før hele bilen sto i flammer.. så frode har bmw`n nå, og han fiksa den på en uke!! heheh...hørte om bmw'n å bålet under den..heh. Var oppom verkstedet ditt sammen med bjørn thomas i går..han hadde solgt no bmw stoler til en kompis av meg. Fin farge du har valgt til bilen, likte den:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Hvor lang og stor er filmen? Filmen er litt lang, den er på 22 min og ca 280mb. Mulig jeg kan forkorte litt mer. Første gangen jeg bruker redigeringsprogrammet så ikke forvent for mye. Si ifra, kan hoste jeg.. Hørtes bra ut! :) Skal si ifra. Hvor lang blir filmen hos deg? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolcoM Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 er det noen som har noen flere bilder av meg? jeg kjørte en blå s13 med svart vinge. Takker på forhånd Daniel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 er det noen som har noen flere bilder av meg? jeg kjørte en blå s13 med svart vinge. Takker på forhånd Daniel! Jeg har noen bilder tror jeg. Legger de kanskje ut i morra. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Er litt sent, pga ferie. Men legger de ut. Noen kommentarer? Resten av bildene ligger her : http://photobucket.com/albums/v141/Supramannen/Trackday%2020%20juli%202005/?start=0 Kommentarer?? :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg