Gå til innhold

Tidenes jallaløsning

Ranger emnet

lars_b

Anbefalte innlegg

Som alle vet så er volvo en enkel bil å skru på, men alikevel er det mange som klarer å skru sammen det mest utrolige og etterpå være stolte av arbeidet. Tenkte å prøve å lage en lite bilde serie med "jalla" løsninger så folk kan innse at enkelte ideer er dårlige. Mener ikke å henge ut noen, så navn kan dere holde for dere selv.

Her er et bilde av noe jeg kaller en mindre pen løsning.

Bilde86.jpg

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alle vet så er volvo en enkel bil å skru på, men alikevel er det mange som klarer å skru sammen det mest utrolige og etterpå være stolte av arbeidet. Tenkte å prøve å lage en lite bilde serie med "jalla" løsninger så folk kan innse at enkelte ideer er dårlige. Mener ikke å henge ut noen, så navn kan dere holde for dere selv.

Her er et bilde av noe jeg kaller en mindre pen løsning.

Bilde86.jpg

hehe, bilen som eg skal kjøpe:P nei har aldri sett nåke lignandes :D

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nok ett bevis på at det er mange som ikke bruker hue..

kanskje han syntes det var vrient å fylle på sevoolje..hehehe.. armen tykk som to lår eller noe. :)

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synter er latterlig jalla er når folk fester batteriet sitt med JEKKESTROPPER!!!

hahhh...du aner ikke hvor ganger vi har gjort det..haha.

Kompis røyk et motorfeste på sin 245 i strømstad på skjærtorsdag. når vi kom hjem så ville vi ut å breie så vi stroppa fast motor med et gammalt båt tau..lol...hahah...jalla lever evig yodude :wave

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synter er latterlig jalla er når folk fester batteriet sitt med JEKKESTROPPER!!!

ja, derfor jeg brukte macguyvertape!!

neida, hehe.. har batteriplate fra mercedes 190 og festeklemme fra en mercedes w123 ambulanse, sveiset inn i bagasjerommet (hs.b., reservehjulsbrønn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det svingete røret er så tullete...

Mange gjør sånn fordi de ikke vil kappe av svingen på trykkboksen..

Motor.jpg

men... jeg hadde ett skruhjern stående i sidedøra for at ruta ikke skulle falle ned! :D

Skrutrekker er jo ikke så ille.

Så en cadillac med ei penn for og holde oppe vinduet, har hatt en toyota med trekiler på flere av vinduene.

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilde men...

Da vi filmet litt for rdl the movie, så kjørte robert i filler bærebrua på høyre side.

Breisladdern var å fikset en ny, men alt var for skakt til at bakre festet passet.

Så det ble forstilling hengt opp i jekkestropp:)

Tror forresten breisladdern tok noen bilder.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=Poffs, hehehe :)

Må jo ty til noen jalla-løsninger iblant, er klart det.

Må innrømme at jeg lo ganske bra av det bildet med hengelåsen bakpå 240'n.

ellers så vet jeg at det er folk som skal fikse rusthøl i gulvet, som hiver en battery/cola-boks nedi og sparkler over. Apropo stålsparkel, så er jo det i seg selv en jallaløsning da :P hehe

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider