Gå til innhold

Eiker felger - av gull eller...?

Ranger emnet

VolvoTore

Anbefalte innlegg

Lurer på om enkelte tror felgene de har er laget av gull eller noe...

http://www.finn.no/finn/bap/object/;pdc=1121939040274?finnkode=5824862&sid=2aX4yC6Dn040255&pos=11&tot=117

Sendte mail til Eiker Motorshop her om dagen og spurte om pakkepriser på Eiker E1 felger. Dette var svaret:

pris fra 7998 til 9500,- kommer ann på hvilket dekk du skal ha!

felg eiker E1

Med vennlig hilsen,

Eiker Motorshop AS

http://www.eiker.com

Da blir vel 7000kr for BRUKTE Eiker E1 liiiiitt drøyt...? Det står jo ikke spesielt fete dekk på dem heller liksom.

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja,min erfaring er at eiker felger til volvo koster 1300kr stk ny,altså 5200kr for et sett med felger,man får vist noe prosent om man er medlem i noe klubb sies det men det vet jeg ikke noe om,også skal man ha noen gode dekk på felgene så bør man vel regne 4000+ for fire gode dekk,kanskje mer også??,så skal man kjøpe alt nytt så kommer det vel på mellom 9 og 10lapper for den "vanlige" mann... :rolleyes:

og den felgpakken de selger ny til 7999,- er vel til bmw også.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja,min erfaring er at eiker felger til volvo koster 1300kr stk ny,altså 5200kr for et sett med felger,man får vist noe prosent om man er medlem i noe klubb sies det men det vet jeg ikke noe om,også skal man ha noen gode dekk på felgene så bør man vel regne 4000+ for fire gode dekk,kanskje mer også??,så skal man kjøpe alt nytt så kommer det vel på mellom 9 og 10lapper for den "vanlige" mann... :rolleyes:

og den felgpakken de selger ny til 7999,- er vel til bmw også.... :rolleyes:

Jeg ba om pris på felger til 240 da jeg sendte mail til Eiker Motorshop, så jeg regner med at prisen jeg fikk er for felger til VOLVO. Og det var ikke 7999, men 7998,- :D

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ringte Eiker å hørte om slike felger til 960in, det billigste alternativet anbefalte de ikke på en 960, dekkene var så billige og unøyaktig laget att de hørte mer hjemme på en gammel rustete og halvdårlig 240 enn en "luksuskjerre" fra 90-tallet. Men 7000kr for f.... for noe brukte felger å brukte dekk, hører ikke hjemme. Både dekk og felger er ferskvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg fem eiker felger jeg.... Solgte de igjen som ubrukte og tjente på de :D

fem faktisk...? har du 5 hjul på bilen? eller ville du ha reservahjulet å i eiker? :P

Tommy aka Vagga

Volvo 240GLE(1987) b230k

Mercedes 190D(1988) 2.5D

Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiker Motorshop har tilbud på alle felgpakkene sine nå ihvertfall...

Hvis du ikke skal slurre dem ut så handl Eagle F1 dekker... Da sitter børsa som en klegg på veien! =)

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider