Gå til innhold

Eiker felger - av gull eller...?

Ranger emnet

VolvoTore

Anbefalte innlegg

han her tror vist denne er laga av gull også.. :boxing

er det mulig sier nå jeg..

http://finn.no/finn/bap/object/;pdc=1122023306287?finnkode=5703826&sid=2aP6CuCwD306275&pos=59&tot=117&page=3

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han her tror vist denne er laga av gull også.. :boxing

er det mulig sier nå jeg..

http://finn.no/finn/bap/object/;pdc=1122023306287?finnkode=5703826&sid=2aP6CuCwD306275&pos=59&tot=117&page=3

Å, fytti HÆL....!!! Man får den jo billigere ny! Og, hva faen skal man med en NY strømberg-gasser?! Trodde forresten ikke det var den typen strømberg som ble brukt på mb...

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nye eiker-felger med dekk for 6000,- inkl moms, med kvittering jeg.

Dem eiker-felgene er helt ubruklig overprisa spør du meg. Dem må ha vært på fylla når dem har satt pris på dem, de på eiker motorstopp. Ikke kan dem gi rabatt heller! Ubruklig sjappe! Det som irriterer meg mest er at eiker E1 for bmw koster 998? mens samma felgen for volvo koster 1298? Fanken heller skulle vært lik pris på dissa. 998 for begge! :fuckme2: :mad: :mad: :mad:

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det først er snakk om pris på felgr..... har et sett med 17" mas italy felger.... satt på bilen da jeg kjøpte den. men den forrige eieren sa han hadde betalt 12 lapper for dem... gudene veit om han bare bløffa eller hva!!!! men noen som har peiling på hva prisen ligger på sånne felger nå som de er to år gamle...??? trenger penger til prosjektet så nå går det utover den andre.....:(

hallo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det først er snakk om pris på felgr..... har et sett med 17" mas italy felger.... satt på bilen da jeg kjøpte den. men den forrige eieren sa han hadde betalt 12 lapper for dem... gudene veit om han bare bløffa eller hva!!!! men noen som har peiling på hva prisen ligger på sånne felger nå som de er to år gamle...??? trenger penger til prosjektet så nå går det utover den andre.....:(

om felgene er ripete eller dårlig i lakken, synker de en del..

pga. det koster lett 1500-2000kr å få en felg sandblåst og pulverlakkert tror jeg. (profft, m. garanti altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider