Gå til innhold

r5 gte

niclas

Anbefalte innlegg

boltsirkel er samme som gammle golf... 4x100 med 35 i innpress...

eksos, og luftfilter, så får du "litt" mere guff... men skal du ha no mere så må du ha ny kam, stempel, dyser og alt sånn som vanlig N/A motorer trimmes...

hvis du vil ha virkelig power så kjøper du deg en motor fra en volvo 440 turbo..

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg har volvo 460 Turbo motor i handlevognen:) det flytter på seg ja. Motoren er orginal og yter ikke mere en 120 hk. Problemet mitt er et sinnsvak overskudd på ledninger og et lite dashbord... men morro er det!

-------------------------------------------

Volvo 940 Turbo

Renault 5 GT Turbo

X Renault 5 TS (solgt 10 000 i fortjeneste:) )

X Volvo 480 ES ( vrak )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har volvo 460 Turbo motor i handlevognen:) det flytter på seg ja. Motoren er orginal og yter ikke mere en 120 hk. Problemet mitt er et sinnsvak overskudd på ledninger og et lite dashbord... men morro er det!

Går bilen din på veien? Tror det var din jeg så på motorveien i åsane for en god stund siden. Den svarte på GTT siden "Hallstein"?

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min står i garasjen no og.. Holder på å nøste opp i litt lednings-surr og prøver å lage plass til et lite stereoannleg. Skal hive på senkefjærer nå i helgen, og håper at den er på veien igjenn i neste uke... Ka er det dere mekker på for tiden da? Vi må ha et lite Renault treff i neste uke engang då og se over bilene til hverandre.. dere har vel ikke noen gte delebil vel??? En kompis av meg har en R 11 GTT... den er rimelig fet og under oppussing.. blir bra når den er ferdi.

-------------------------------------------

Volvo 940 Turbo

Renault 5 GT Turbo

X Renault 5 TS (solgt 10 000 i fortjeneste:) )

X Volvo 480 ES ( vrak )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg venter på en starter, får den på mandag. Da skal bilen i teorien virke.

Han andre venter på coil, har fikset en del, vet ikke ka.

Han som selger R5 GTE på autodb har en delebil, skal kjøpe småting av han.

Ett lite treff hadde ikke skadet, Har jo mønstringen 21.aug på travparken, en fin anledning.

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider