Gå til innhold

Listepris på '94 Corrado 2.0 8V?

Ranger emnet


ghostdogg

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått lånt denne bilen å kikket litt på den. Får ikke tak i listepris på VW forhandlere å finner heller ingenting på nett.

Noen som har peil hvor sånn ca. de ligger i listepris?

 

Bilen har litt dårlig synkronisering på gir, gammel bremseveske, døde dempere bak samt mansjetter, ødelagte tåkelykter, ødelagte fester til hovedlykt v foran, dårlig demperpakning h fram og en ødelagt takluke. (lar seg ikke lukke på v side)

 

Fyren som skulle selge den krever 60 000, men med tanke på hva reprasjonene vil koste vil den fort bli dyr. (tenker da på skifte/justering av synkronisering på gir)

 

Kan noen hjelpe?

 

takker

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske vanskelig å si hva en 16v er verdt, da de fleste som kjøper Corrado kjøper VR6 eller G60. Du får jo en grei G60 for 70-80K. 16v bør ligge en god del under det. En strøken 16v får du fra Tyskland for 2500-3000 EUR sånn til sammenligning

 

Edit: Så det var 8V, de er jo mindre verdt

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde gi han bud på 50 000.Tenk all den reppen du må gjøre kommer sikkert unner 10 000kr tenker jeg meg... Jeg kjøpte Corran min for 2 uker siden den er helt strøken 1994 G60 med 190Hk 1.8L Å den er HEEEEEELT Støken for kr 75 000. Så du burde gi han et bud på 50 eller kansje mindre.. Mener jeg.. eller lete etter en som er fin å en du ikke trenger å gjøre så mye med...

Det er det jeg mener..

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har planer. Men først fikses/byttes støtdempere bak å takluken som ikke lar seg lukke helt. Blir å pusse ned å shine når jeg får tid.

 

Planene er som følger:

1. Få tak i nye tåkelykter

2. Sote øvre del av baklykter

3. Sette i cone-filter i boks

4. Sette på ny grill fra dub designs og muligens eyelids: frontgrillddi.jpg

5. Dekal/film i frontrute

6. Sideskjørt

 

Når det kommer til motor, blir jeg neppe å gjøre noe i første omgang. Men er litt usikker på om man skulle konvertere til turbo eller sette i en VR6 motor.

Noen som vet hva VR6 motorene ligger i pris og hvor mann får tak i?

Visst jeg non gang får tak i VR6 motoren, blir jeg vel etterhvert når pengene rekker til å montere kompressor på den.

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår