Gå til innhold

Hvem skal på Åltreffet, 27 August (Lørdag)?

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om jeg får lov til og kjøre selv da så kommer jeg, ellers må jeg prøve overtale en til det, men er ikke alle jeg kjenner med lappen som får kjøre bilen!! :drive2

men er det noen andre som kjører fra Drammens området... kunne kanskje kjørt en liten kolonne?

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fortsatt ledige plasser i hytta? DaButcher må slette litt meldinger i PM-innboxen sin.

hei,

vi har to ledige plasser ja!

ps. de er ute på "anbud"..

Dvs. de går for kostpris, men først til mølla!!

Det er jo bare usle 200kr for to netter, som er fine gardine, i og med at innsjekking starter så jævlig tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når skal dere reise fra bergen da? vi er en liten gjeng som skal bortover, vi reiser mest sannsynlig fra arna i 9-10 tiden lørdagsmorgen,evt vi reiser fredagskveld/natt og tar en rask svinesund tur først også åltreffet på tilbake veien..

satser på ettermiddag/kveld ja, som locked sier.

det går ann å registrere seg på fredag, frem til 23:00.

kjøreturen er ca. 3.5 timer, iflg. visveg.no

ps.. dere vet at det er 286km til ål og ca. 500km til oslo og videre noen km til svinesund, sant?

registrering starter sinnsykt tidlig på lørdag, for de som ikke gjør det fredag!!!

det er fordelen med hytte, da sover man godt og er forhåpentligvis uthvilt nok til å stå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

registrering starter sinnsykt tidlig på lørdag, for de som ikke gjør det fredag!!!

det er fordelen med hytte, da sover man godt og er forhåpentligvis uthvilt nok til å stå opp.

eeh, Utkvilt en lørdagsmorgen på volvotreff? høyrt om kombinasjonen øl& fine dame (og bila då, helst på litt avstand så du ikkje får ølflekka på alle dei rå volvoane ;) bli nok heller dårli med søvn den natta cheers

"kjør med vett, ligg bredt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeh, Utkvilt en lørdagsmorgen på volvotreff? høyrt om kombinasjonen øl& fine dame (og bila då, helst på litt avstand så du ikkje får ølflekka på alle dei rå volvoane ;) bli nok heller dårli med søvn den natta cheers

Skal du ta med deg fine damer??!

Dæven jeg kommer til å bli trøtt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska sitte på med locked, og so har eg ei vennine i bergen som eg ska helse på. ho va lei av folkehøgskule etter første dagen :P lurte på om ho ville være md på volvotreff, mn dt vart visst litt for harry :hammer

nei, nei..

si at det kommer masse u-harrye biler..

nye type volvoer også..

ca. 100 biler er estimert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjørt den veien noen ganger før ja.. men vi får se hvordan det blir i år,bruker å ta slike ting på sparket..

satser på ettermiddag/kveld ja, som locked sier.

det går ann å registrere seg på fredag, frem til 23:00.

kjøreturen er ca. 3.5 timer, iflg. visveg.no

ps.. dere vet at det er 286km til ål og ca. 500km til oslo og videre noen km til svinesund, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaButcher: Hei! Reservert! LIGG UNNA! :P

ja, men da hadde jeg regnet med deg!!

om det vr du som skulle sitte på med locked :)

edit: er rykte om 1-2 andre fra bergen som vil være med..

men det er rykte!! jeg har ikke fått bekreftet, så først til mølla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var dama jeg sikta til :P

ligge unna damen ja?

ellers, tholandsli skal ha en plass..

såvidt jeg skjønner, har vi bare 1 plass ledig?

meg, broren min, locked, janm, tholandsli

så er det en ledig plass folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men da hadde jeg regnet med deg!!

om det vr du som skulle sitte på med locked :)

edit: er rykte om 1-2 andre fra bergen som vil være med..

men det er rykte!! jeg har ikke fått bekreftet, så først til mølla..

Jeg skal, reiser sikkert fredagen og satser på og overnatte i bilen.Har sikkert litt stiv nakke men det kommer vel seg utover dagen. hellothere

er det hol -Aurland som svarer seg og kjøre eller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal, reiser sikkert fredagen og satser på og overnatte i bilen.Har sikkert litt stiv nakke men det kommer vel seg utover dagen. hellothere

er det hol -Aurland som svarer seg og kjøre eller

kaldt og lite komfortabelt å sove i bilen da.. for 200kr har du to netter på hytte da.. ikke all verden..

hol-aurland er nok veien vi kjører ja. spør dabutcher han har mer peil enn meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider