awessey Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Hei Så denne Bentlyen på en bensinstasjon på Tromøya utenfor Arendal. Så temmelig ny (og dyr) ut. Noen som har litt informasjon om bilen?? Var en middelaldrende mann som kjørte bilen,han hadde også på seg en skjorte med BBC IT merke på. Noen som vet hva det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Continental GT. For å få bilde i tråden trykker du på den gule bildeknappen i verktøylinja når du skriver innlegget (den som ser ut som et postkort..) og skriver inn adressen til bildet der. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Var en middelaldrende mann som kjørte bilen,han hadde også på seg en skjorte med BBC IT merke på. Noen som vet hva det er? Håper nesten at det er Clarkson som er igang med en ny bil vs. offentlig transport utfordring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 W12 552 hk. 650 nm. 0-100 4.7 sek. :pray Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awessey Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Håper nesten at det er Clarkson som er igang med en ny bil vs. offentlig transport utfordring. Tenkte faktisk på det samme, men det var ikke noen av Top Gear gjengen som kjørte den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Denne gikk rundt i Arendal ifjor sommer også, sikkert sommergjester med greit med penger :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajax2k Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Reg nr. Er BBC IT, og med tanke på at det koster nesten mer en bilen å få så personlig reg nr i england, snakker vi BBC kakse med MØE penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Reg nr. Er BBC IT, og med tanke på at det koster nesten mer en bilen å få så personlig reg nr i england, snakker vi BBC kakse med MØE penger. "BBC 1" er til salgs nå for 112.995 pund, sammen med "1 BBC" (32.795 pund), "11 BBC" ("bare" 7.495 pund) og "BBC 68" (Kjipt i forhold, men koster fortsatt 5.995 pund...) Man kan vel trygt si personlige regnr er dyrt i England ja... EDIT: Med mindre du finner noe som ikke er reg. fra før, selvsagt. Da koster det bare ca. 500 pund. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awessey Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Sorry for å bumpe denne noe gamle tråden, men var litt artig. Var på Sørlandet sist uke, og gjett hvilken bil jeg møtte på Tromøybrua? Ganske nøyaktig et år siden sist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveA Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Eier er vistnok en engelskmann som er innehaver av et firma i Arendal , som driver med utleie av store messetelt, toalettanlegg og div - Atech . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Så også denne flere ganger på sørlandet/arendal da jeg var på ferie på tromøya for 1 uke siden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 legg ut bilde da..... Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awessey Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Hadde et bilde av den i den første posten, men lå på en server som ikke ekstisterer lengre... Skal se om jeg ikke kan fikse det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludrio Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Så en grønn en på Autostrada i Skien for litt sida. Siter Sviddgummi.no1999 BMW E46 318i 1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition 1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet x 1991 VW Golf MK1 GTI x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet x 1977 VW Polo MK1 0.9 x 1982 Ford Taunus Bravo x 1991 Nissan 200sx s13 x 1991 Honda Accord 2.0 CB3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atech Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Eier er vistnok en engelskmann som er innehaver av et firma i Arendal , som driver med utleie av store messetelt, toalettanlegg og div - Atech . Stemmer dette! Min kollega som eier bilen. Den sparker godt ifra når man passerer 150... BBC er holding-firmaet for mange engelske og norske selskaper.. Blandt annet A-tech. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg