Michael_ Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 temmelig likt regnummer på denne: er det ikke krh sin som står ved siden av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 er det ikke krh sin som står ved siden av? stemmer nok d! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 ikke så rart når det er samma bilen... Nei for det skjønte jeg jo ikke Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Nei for det skjønte jeg jo ikke Devil skjønte det var no... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Den bilen er SINNSYKT heftig!!! yodude Og det kommer fra en som ikke er så glad i 240 ;) Liker den godt... hva er gjort med fronten? Ble fortalt at det var noe spesielt, men... husker ikke hva? Noe US Spec greier eller noe sånt. Like it... Noen som vet noe om motor? Effekt? Andre specs? Får slenge ut noen bilder fra Motorfestivalen... var her jeg falt for denne bilen! :P Ingen som har litt bilder fra motorrom, interiør osv. da? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Den bilen er SINNSYKT heftig!!! yodudeOg det kommer fra en som ikke er så glad i 240 ;) Liker den godt... hva er gjort med fronten? Ble fortalt at det var noe spesielt, men... husker ikke hva? Noe US Spec greier eller noe sånt. Like it... Er jo ikke gjort noe spesielt med den fronten... Kappa tre hull i panseret og satt inn pleksiglass, turbo-grill, hvite blinklys, glt/turbo-lister over lykter (el. lakkert de "vanlige"), lakkertfanger og frontspoiler. That's it! Ser forresten ut som han har kappa hull og satt inn plexiglass eller noe der hvor skiltet egentlig skal stå også, og så montert et lite skilt under fangeren. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Er jo ikke gjort noe spesielt med den fronten... Kappa tre hull i panseret og satt inn pleksiglass, turbo-grill, hvite blinklys, glt/turbo-lister over lykter (el. lakkert de "vanlige"), lakkertfanger og frontspoiler. That's it! Ser forresten ut som han har kappa hull og satt inn plexiglass eller noe der hvor skiltet egentlig skal stå også, og så montert et lite skilt under fangeren. Er nok ikke noe plexiglass ute og går her. Her er det snakk om kjøling og kun kjøling! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 dårlig med plexiglass ja, er nok gittere for kjøling som Larsen sier... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Det kan vel ikke være snakk om noe effekt i denne bilen,mener jeg leste i bilsport at det satt orginale råder og lh2,4 på den..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Det kan vel ikke være snakk om noe effekt i denne bilen,mener jeg leste i bilsport at det satt orginale råder og lh2,4 på den..... Stemmer bra det. Original blokk, og sprut. 531 topp som er litt masert, T5 kam, T3/04e turbo og hjemmesnekra grenrør så vidt jeg husker. Samt Alu IC. Tror han snakka om ca. 300hk, men var updates på gang til vintern. ;) Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 dårlig med plexiglass ja, er nok gittere for kjøling som Larsen sier... Tenkte meg at det var noe som skurret her ja... Men jeg har bare sett den på de bildene som er lagt ut her, ikke irl. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Det kan vel ikke være snakk om noe effekt i denne bilen,mener jeg leste i bilsport at det satt orginale råder og lh2,4 på den..... ja, det stemmer det, leste no greier på turboperformance sida om detta der dem bare lo av motoren... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 ja, det stemmer det, leste no greier på turboperformance sida om detta der dem bare lo av motoren... Vel,de har jo litt andre standarder enn oss kanskje men.. Litt ille med en slik grom bil og lite motor,men vil tro forskjellen blir enorm med råder og datasprut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 ja, det stemmer det, leste no greier på turboperformance sida om detta der dem bare lo av motoren... ser ikke at svenskene bygger heftige 240er som de bruker på bane...svært få av dem er på gatebil... mange av de heftige 240ene som er i bilsport er faktisk norske de å..... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Morn folkens! Her må jeg ha ett ord med i laget og! -Det gikk jo en rød 242 eller var det 244 på gatebil. Så helt lik ut som denna her, bare at den hadde andre felger. Noen som har info / vet noe??? Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg