volvo-r-sport Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Det er bilen til Thomas Johansen ja, jobber på volvo i halden. Og alt snikk-snakk om originale råder og stempel; originale FT stempler og råder er det folk som har bremsa over 400hk med og det har holdt! Det er IKKE den kawa-grønne som gikk på gatebil for ei stund siden. Det er ikke like riller på panseret og den røde har foniklet bur bla. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Mer info + bilder av den 240'n til Thomas Johansen hadde vært fint. Tenker på motor, drivverk +++ Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Ja, noen som har? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 om dere studerer det bildet, der dere ser panseret fra innsiden. ser ut som plexiglass? jeg mener jeg ser refleksjoner! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Gitter. Bare se på de første bildene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Det er nok gitter ja.. Hvem er så lure att de kapper hull i et panser for å montere plexiglass? Det må være noe som kun Jap-Crap folket får til. Forøvrig så driver thomas å planlegger ny motor.. Er usikker på nøyaktig hva det er og hvor langt han har kommet, men MagicMan snakka om 5 eller 6 syl. Tror det var T5R motor han snakka om. Bygger vel om etter bulken han pådro seg på rudskogen. Kommer i allefall sterkere tilbake med mere effekt... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Det er nok gitter ja.. Hvem er så lure att de kapper hull i et panser for å montere plexiglass? Det må være noe som kun Jap-Crap folket får til. Forøvrig så driver thomas å planlegger ny motor.. Er usikker på nøyaktig hva det er og hvor langt han har kommet, men MagicMan snakka om 5 eller 6 syl. Tror det var T5R motor han snakka om. Bygger vel om etter bulken han pådro seg på rudskogen. Kommer i allefall sterkere tilbake med mere effekt... Heheheeeee......stygt å le. Detaljer/bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 har du ikke sett filmen? skjedde seeeint på søndagen.. nest før banekjøringa var ferdig for dagen.. sørgelig video Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 har du ikke sett filmen? skjedde seeeint på søndagen.. nest før banekjøringa var ferdig for dagen.. sørgelig video FINN den filmen,jeg vil seee :( veit du om fler filmer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 nå er eneste som er likt KRH sin panserert, resteen er som en vilken som helst annen 242... vem har vel ikk en gruppa a vinge? compmotive fleger er jo også ganske så verdagskost blitt... selv om hvite kansje begynner og bli en smule oppbrukt etter min mening... Hvilken som helst annen 242???? Er jo ingen som etter min mening ser så bra ut.... Hvis alle skulle være så ekstreme ville det bare blitt masse plastikk som på en del japsebiler. Personlig syns jeg det er helheten som teller, og de er nok mange enige i... Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Har bilder av fronten til Johansen sin 242 hvis folk ønsker å se resultatet av kræsjen. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hvilken som helst annen 242???? Er jo ingen som etter min mening ser så bra ut....Hvis alle skulle være så ekstreme ville det bare blitt masse plastikk som på en del japsebiler. Personlig syns jeg det er helheten som teller, og de er nok mange enige i... ta en 83 modell 242 sleng på en gruppa a vinge hel lakering og sett på compomotive felger så har du lik bil utseendemessig... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 ta en 83 modell 242 sleng på en gruppa a vinge hel lakering og sett på compomotive felger så har du lik bil utseendemessig... Er jo noen detaljer til da.... Er jo detaljene som gjør helheten. Tror ikke vi blir enige...hehe Fin bil du forresten happyhappy Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Er jo noen detaljer til da....Er jo detaljene som gjør helheten. Tror ikke vi blir enige...hehe Fin bil du forresten happyhappy enig med dg der.er ikke så mye forandring fra en vanlig 242.men det sinsykt strøkene understelle + fornikla bur osv trekker jo opp utsende det og.ser mye av det fra utsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Den røde var i bilsport for ikke så lenge siden.. om det er samme bilen vi snakker om. Og han som eier den røde var med og bygge den grønne. Visstnok kompiser. Var iallefall slik jeg forstod reportasjen om den. Bare en liten kommentar...det er KRH som er mestern bak begge bilene, han andre er visstok ikke like begavet. Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg