Gå til innhold

Valg av Udyr?

Ranger emnet

tikay

Anbefalte innlegg

HEI!

Kjørte i dag 2 forskjellige R-sykler, den meste på 130HK. (I lukka område)

HAR så sinnsykt til å ta lappen og kjøpe meg motorsykkel. Har sjekka med ka sykkel jeg vil ha, lurte på om det er noen her som har "Peiling" på slike ting?

Jeg er 195cm høy og da ble jeg sliten i beina av å sitte "sammenkrøpet" på 750èn...

Må bare nevne igjen hvor sjuk opplevelse og toppe 100 på ett par sek!!!

Takk 4 svar.

Mvh Torbjørn

http://www.home.no/torbjornkulsas/

(Beklager visst jeg ik svarer fort, jobber mye overtid i det siste) :pray

Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

størrelsen har vel egentlig ikke så utrolig mye å si... R-sykkler er ubehagelige å kjøre i lengda uansett...

det er svin (ekte svin) dyrt å forsikkre Rsykkel hvis ikke du er over 25 og har to andre forsikkringer og evig med bonus, sjekk det før du kjøper sykkel...

valg av sykkel er vel smak og behag, men gsxr`en har alltid vært hakket hvassere enn konkurentene, men den er litt mere hårete enn de andre. så skal du ha en snill, god Rsykkel så går du for honda. skal du ha noe som er veldig veldig gøy så går du for en gsxr 98 750 og nyere...

det har fort for å bli litt for gøy å før en vet ordet av det ligger en i grøfta å blør.. å det ække no å skryte av...

uansett! R-sykkel er fantastisk morro.. men de sier jo att det er dobbelt så morro på halve farta med en supermotard.. prøv litt forskjellig før du bestemmer deg..

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CC har ingenting å si, det går etter effekt, 34hk får man kjøre før man er 21, eller 20 om du tar lappen når du er 18 (som jeg gjorde :D )

Hvor mye penger har du tenkt å legge i sykkel da? Blir fort maaange tusen med forsikring og kjøreutstyr.

Jeg er 23 år men lite bonus fra bilkrassssj! Tror jeg har -10. Men har registrert på min far med del bonus, kanskje ta sykkeln på min far og?

Tenkt å legge ut ca 50 000 på sykkel +klær

Takker for svarene :) Blir sikkert ikke hel R sykkel med en krysning mellom noe...

Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL

Lenke til kommentar
Del på andre sider