Mk2-16v Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Jeg skulle gjerne hatt en sparkel som var litt tynnere enn Hagmann sin sparkel. En mellomting av "vanlig" sparkel og sprøytesparkel. Noen som vet om noen merker og hvor man får kjøpt disse? Gjærne en som er lettslipt... Sliter litt med å få hjulbuene til å se bra ut, sparkling er tydligvis ikke min sterke siden :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 hvorfor skal du ha en tynnere sparkel bruk helder en tykk sparkel som blir hard som f... når du sliper så bruk noe rundt ned p80 papir til det har den formen du skal ha deretter sliper du finere og finere men max gå opp p100 av gangen.. avslutt med p320 så legger du fyller og sliper da... om du klarer og slipe vill du klare det. jg brukte ett halvt år med og lre meg det så det er ikke så lett og sparkle og slipe:P Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 er mye ærbe å sparkle ja :P off-topic; åssen hjulbuer er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 er mye ærbe å sparkle ja :P off-topic; åssen hjulbuer er det? Ja det er ikke lett å sparkle hjulbuer i hvertfall, i hvertfall ikke lett å få det perfekt. Skal bli banebil dette så det er jo egentlig ikke så nøye men jeg vil jo at det skal se sånn nogenlunde bra ut for det ;) Joppa: Det er Golf2 hjulbuer, fra 4stk framskjermer. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 okay, så dem er såppas breie de altså, morro ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Jeg skulle gjerne hatt en sparkel som var litt tynnere enn Hagmann sin sparkel.En mellomting av "vanlig" sparkel og sprøytesparkel. Noen som vet om noen merker og hvor man får kjøpt disse? Gjærne en som er lettslipt... Sliter litt med å få hjulbuene til å se bra ut, sparkling er tydligvis ikke min sterke siden :D QUOTE] Prøv PP100, det er et godt sparkel fra Plastic Padding. Lettslipt og fint å påføre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Prøv PP100, det er et godt sparkel fra Plastic Padding. Lettslipt og fint å påføre. Takker for tipset :) Har forresten fått det ganske bra til på hjulbuene bak, så får vi se åssen det blir foran når jeg tar siste finish på dem... Joppa: Ja det skal være mer enn god plass til 9x16 felga, bak er det så jeg nesten burde bruke spacer eller skaffe med 10" :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 har du bredda buene eller er de sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 har du bredda buene eller er de sånn? De er bredda i metall, skjøten er først tinnet og så sparklet. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 akuratt, ble sikkelig bra. lyst på sånn på kadetten min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg