ThAMaZTeR Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 En rød RX-7 med gullfargede felger kom kjørende gjennom byen i dag.. forsvant like fort som den dukket opp, så rakk ikke å ta no bilder.. var høyrestyrt... noen som vet noe mer om denne? har liksom ikke hørt noe om at noen rundt her har anskaffet seg noe slik.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongen Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Mystisk ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Noe sier meg at den gikk på Skjetten/Strømmen/Lillestrøm før, men jeg kan ta feil... Det var i hvertfall en slik som ble solgt til en i Mjøsdistriktet. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 pen var den i hvertfall =) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Er en kompis av meg som bor på Starhellinga utafor Stange/Hamar som så en rød RX-7 (mente han) med carbonpanser. Han skjønte bilen var fet for det var dumpventil på den yodude :rolleyes: Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 hehe.. bilen er fra romedal.. ombygd til singelturbo. visstnok ca 400hk elller noe i den duren.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 ikke den som ligger til salgs på autodb da?? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=793431&username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 ikke den som ligger til salgs på autodb da?? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=793431&username= har du lest annonsen om den bilen egentlig? Mazda RX7 3 generasjon tas inn på bestilling enten ifra japan eller england. Ved bestilling ifra japan, må man påberegne seg 6-8 uker før bil er her. Ifra england tar det ca 1 uke. Men det er litt dyrere å kjøpe en bil ifra england en japan. så tviler på at det er denne gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pete_82 Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Står litt lenger ned i annonsen: "Bilder som vises er biler som er blitt levert i år." Siter Honda CRX VT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Står litt lenger ned i annonsen: "Bilder som vises er biler som er blitt levert i år." hehe.. jaja.. kanskje jeg skal begynne å lese hele annonsen selv og da gitt.... :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 er ikke denne nei.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 hehe.. jaja.. kanskje jeg skal begynne å lese hele annonsen selv og da gitt.... :pray tenker det :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg