Cartman Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by Tape-R Hvordan vet du det?... Kjenner du hermann (som er eier av bilen ?) eller har du loka med bilen :) Kjenner Lars Kristian, som eide den før. Og Sten Erik, som jeg jobber sammen med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Carbon Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Tid & plats: Rudskogen aug. 2004 inspelningen av High Octane Scandinavia Bil: BMW M3 CSL 2003 3.2l 6 cyl. kompressor (ESS Tuning) 480 hk 500 Nm Michelin Pilot Sport Cup 235 fram 265 bak Lättad med kolfiber ca 1340 kg, H&R Nur. spec. shassi H&R justerbara krängningshämmare Movit bromsar 380 mm 6 kolv fram, 345 mm 4 kolv bak+ lite mera godis... Tid 1:06.5 med dÃ¥liga däck!! Gatregisteread och körd till och frÃ¥n Rudskogen samma dag som den är.( 670km) 98 oktan Statoil bensin. Siter Fortune favours the prepared mind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 1.11.5 mx5 turbo 1.6 liter med ca 0.7 bar trykk. nedslitte relativt harde gateslicks(195 / 50 / 15). kyb dempere og FM fjærer. ingen sperre eller sånt Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 1.20,2 :D 97 Impreza 2.0, 115hk Dønn standar, og gode, gamle, harde Mich. sommerdekk i standar 15" dim. hehe Mojjjo var det lell' :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 1:16.1 Klokket av Ratata 1985 BMW E28 3.5 liter på 218hk mulig at noen hester er på beite 1500kg. Sveisa sperre, hjelper ikke veldig i svingene :) 195/65/15" dekk forann og bak Artig tråd. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Hvorfor i alle dager skal 90% av folket her ha en unskyldning for hvorfor dem kjørte som dem kjørte? alltid noe som er dårlig, eller no som ikke funka eller no, har så dårlige dekk osv, seff har det no å si, men hva så?????? vær fornøyd med det dere har, å slutt å syt å klag :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by EagleAy Hvorfor i alle dager skal 90% av folket her ha en unskyldning for hvorfor dem kjørte som dem kjørte? alltid noe som er dårlig, eller no som ikke funka eller no, har så dårlige dekk osv, seff har det no å si, men hva så?????? vær fornøyd med det dere har, å slutt å syt å klag :D Skjønner poenget ditt. Men det er jo også litt interessant om det er noe spesielt ved bilen som gjør den dårligere eller bedre enn den vanligvis ville vært. Jeg skrev feks at bilen min har sveisa sperre. Det gjør at den ploger veldig inn i svingene, når man gasser ut av svingen slenger den lett med rævva. Jeg er ganske sikker på at det påvirker rundetidene. Det føles hvertfall slikt. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus81 Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Lotus Elise 1998 NA RWD 720kg 160hk+ R-Dekk 1:02.7 Jeppe Johannessen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS.COSWORTH Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Lotus Elise1998 NA RWD 720kg 160hk+ R-Dekk 1:02.7 Jeppe Johannessen da trur du litt for godt om den lotusen .det går ALDRI.Stian Hafsengen kjørte på 1:01. med wrc escorten.Hehe folk skryter vel ikke på seg NOEN sekunder her??latterlig. banerekorden er på 53,26 med formel 3000. og med sykkel 58,6 av oddgeir havnen.Lykke til med alle standardbilene deres.dere setter nok ny banerekord snart. :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus81 Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Den tiden er tatt med laptimer, så er rimlig nøyaktig. Dette er ingen standard Elise. Den ble bygget for Roadsport og gikk i den serien noen sesonger. Da satte jeg ofte bedre rundetider og kvalifiserte foran biler med flere hundre hester mer. At du ikke tror på det er ditt problem. Så vennligst ikke kommenter ting du ikke har peiling på, blir bare latterlig... :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS.COSWORTH Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 ja det var årets!!!!! en liten lotus elise med 160 musekrefter skal klare å kjøre ifra wrc escorten.den var ny.hehehehehehehehehehehehehehehe hadde vært morro og sett den vinne værting klassen på gatebil. drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 ja det var årets!!!!! en liten lotus elise med 160 musekrefter skal klare å kjøre ifra wrc escorten.den var ny.hehehehehehehehehehehehehehehe hadde vært morro og sett den vinne værting klassen på gatebil. drunk Du ler godt, men det var da kjøretøy med mindre effekt enn det som var under minuttet i helg på Rudskogen. Og det kan bevises også! :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS.COSWORTH Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Du ler godt, men det var da kjøretøy med mindre effekt enn det som var under minuttet i helg på Rudskogen. Og det kan bevises også! :driving ja det skjer det men ikke vanlige biler.kanskje shortcar og slikt men man får ikke en bil rundt banen der så fort med 160hk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Kan vell nevne at Mikael Mohlin med litt over ca 950kg RX7 og 280 hk har kjørt på ca 58 sek på rudskogen så jo det er mulig. Og hafsengen har ikke kjørt på 1.01 med Forden det tviler jeg sterkt på. Ikke en gang de raskeste roadsport bilene klarer det. Special Saloon bilene klarer nesten det. De ligger på 1.01-1.02 på rudskogen. Eller cartman du kan svare på dette. Men skal bli spennende å se da på gatebil i juli. Hvis hafsengen stiller opp med forden i gatebil extreme klassen så skal de kjøre med transponder. Da vill man kunne få ofesielle tider. Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 helt ærlig så kan nok en rover elise klare rudskogen enda raskere og Toyota elisen klarer nok lett under 1minutt (hvertfall toyota exigen) (Rover elise = elise med rover motor.. Toyota elise = elise med toyota motor) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.