G-Man Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Lancer Evo V RS Toyo T1-R dekk alt for mye luft i hjula passasjer og full tank...hehe..:) ( må ha med alle faktorer..) ;) Tid: 1.09 Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Unnskyld OT men har det noe å si at det ikke står nevnt i første post hva flying start skal være på? Eller er dette noe barnelærdom jeg har gått glipp av :) Jeg tenkte sånn med hensyn til alle de "drøye" tidene... Kanskje de kjører for fort i flying start? Eller er det ingen begrensning? Kanskje da de andre kjører for sakte :) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Unnskyld OT men har det noe å si at det ikke står nevnt i første post hva flying start skal være på? Eller er dette noe barnelærdom jeg har gått glipp av :) Jeg tenkte sånn med hensyn til alle de "drøye" tidene... Kanskje de kjører for fort i flying start? Eller er det ingen begrensning? Kanskje da de andre kjører for sakte :) Er jo ikke så populært om folk driver å stopper ute på banen. Og ikke er det interessant å måle rundetid med stillestående start. Man starter selvsagt tidtakinga mens man kjører for fullt. Om noen har høyere fart når de starter tiden betyr jo bare at de har raskere bil, eller at de starter tiden på en annen del av banen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Kjørte 1.11 for 2 år siden med en cosworth 4x4,greit understell og 312 hk(bremset)Kunne kanskje kjørt fortere med helt optimalt justert undrstell,men jeg var jo der for å kjøre ikke for å justere hele tiden :) Siter E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Er jo ikke så populært om folk driver å stopper ute på banen. Og ikke er det interessant å måle rundetid med stillestående start.Man starter selvsagt tidtakinga mens man kjører for fullt. Om noen har høyere fart når de starter tiden betyr jo bare at de har raskere bil, eller at de starter tiden på en annen del av banen. Nei det er jo sant det... men kanskje dette kan forklare noen av de merkelige tidene... ? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Det eneste som jeg stusser på i denne tråden er at mange biler vi har kjørt imot her kjører vi ifra når vi er på skogen og kjører, men ENDA har de 2-3 sekunder og mer i bedre rundetid enn vi har... Går klokka mi feil? bullshit Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Enten er det noen som bløffer...eller kanskje du bør bytte batteri i klokka di...:???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiman Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 min tid er 1.34,5 og det på org sierra sedan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorsha Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Har kjørt på 1,02,5 med motorsykkel, Suzuki GSXR-1000. Aldri kjørt der med bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 polardego :) tull, alle tidene her er reele skjønner du vel :P Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 he he lol Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ok, blir ikke MINE da... :P Men husker jeg ikke feil har faren min kjørt der med E36 M3(3,2l med trehundreognon hester) på 1.11-1.12... :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 første gangen på bane og 3 runde kjørte jeg på 1.25. gikk bedre etterhvert så ligger vel rundt 1.23 eller noe med 86 volvo 360 turbo. 150 hk ca. alt ellers originalt. gøy var det hvertfall Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMS RACING Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Det eneste som jeg stusser på i denne tråden er at mange biler vi har kjørt imot her kjører vi ifra når vi er på skogen og kjører, men ENDA har de 2-3 sekunder og mer i bedre rundetid enn vi har... Går klokka mi feil? bullshit Helt normalt.De har et sinnsykt kval tid ingen har sett eller hørt om da det gikk så¨fort rundt banen..... Har samme problemet når det gjelder rundetid diskusjon på ACR. Siter Lotus Esprit Turbo Impreza STI Type RA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Banerekorden er satt av svenske Pontus Mört med en formel 3000 på tiden 58.7! 17.08.1996 Pontus Mörth Formel 3 53,26 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.