Gå til innhold

DINE rundetider på Rudskogen

Ranger emnet


Gringo

Anbefalte innlegg

til rs cosworth er bare en ting vi kan gjøre med dette sitte å se på disse sidene å le.. he he kose ossmed litt popcorn istden..hehe :popcorn

 

Måtte bare legge til:

Hvis du kjører like bra som du strør rundt deg med "facts", så er det vel kanskje best at du spiser popcorn istedet for å kjøre ja...

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haha, nå har jeg lest gjennom 106 innlegg. Mye rart. Det med lotus elise diskusjonen var bare tett. Selvfølgelig har han kjørt den tia! Hvorfor juge om det? Høres logisk ut hvis man sammenligner med andre bilene her og. Vekt har myye å si!! :)

 

BTW: Hva med å sette opp alle runde tidene som har blitt postet i denne tråden på første innlegget?? Hadde vært fint og oversiktlig!! Så slipper man å bla gjennom 8 sider++.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

celica gt4 90`

vekt 1600+kg med fører

340+hk

495+nm

org understell

bridgestone so3 235/40/17

dårlige bremser

må ned i 25km/t for å gire fra 3-2

 

raskeste rundetid 1:12:00

 

er ingen god sjåfør.

 

han med lotusen klarer helt sikkert den tiden han påstår.

de som ikke tror det er mulig har vel lite greie på facts om banekjøring..!!!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1:20 med:

Defekt 2. gir (må nesten stoppe opp for å gire opp eller ned til) og passasjer.

 

BMW E36 320i:

 

K&N CAI

Supersprint catback

Trimchip

 

Oppsett:

 

H&R Gewinde Coilovers

Powerflex foringer hele forstilling, bærearm bak

Mtech stabstag

BMW X-Brace

 

Brembo borra og slissa skiver rundt hele, med Mintex Racing klosser forran, og Pagid Axxis bak.

 

Og jeg hadde aldri kjørt på bane. Hadde jeg hatt mer motor og fin girkasse, kunne jeg kanskje kjørt litt bedre :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Min personlige rekord er 1:09,6 med min 1999 BMW Z3 Coupé 2.8. Bilen veier ca 1400kg inkl. fører og effekten er oppgitt til 193hk fra fabrikk. Bilen er helt original med unntak av fjærer (H&R senkefjærer), luftfilter (Green innsatsfilter), fjærbeinsstag fra D&W og bakpotte (kjørte dengang med Supersprint, er senere byttet ut med Eisenmann rustfritt). Dekkene jeg brukte den gang var litt hummer og kanari: gamle og steinharde Michelin Pilot Sport foran og Falken FK451 bak (tyggegummi/viskelær), dimensjon: 225/45-17" foran og 245/40-17" bak. Kjører ellers for det meste jevne 1:10/11-runder på Rudskogen...

 

Jeg vil ha R-dekk og mer negativ camber foran!! :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige rekord er 1:09,6 med min 1999 BMW Z3 Coupé 2.8. Bilen veier ca 1400kg inkl. fører og effekten er oppgitt til 193hk fra fabrikk.

 

Det er bra kjørt det!

Jeg er ennå ikke under 1:10 tror jeg. Mere tilvenning enn jeg trodde å gå tilbake til RWD. Mangler litt guts. hehe

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil: Escort Cosworth 110%Gatebil!!

Motor: 350Hk

Vekt: 1490 inkl fører

Understell: AVO Coilovers av billigste sorten.

Tid: 1.06.01

 

Tok å klokket gatebil serien på lørdagen uofesielt med mobilen, dem lå på 1.07-1.08 runder var noen få som var litt under.

Så du kunne klart det bra i år også med den bilen.. :)

 

Men var det noen som tok tiden på den sølv s2 i extrem klassen??? Den var jo helt overlegen..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil: Orginal 2002 Lotus Elise S2

Motor: 119Hk

Vekt: 860kg inkl fører & full tank (780kg uten fører)

Understell: Bilstein Coilovers (Orginalt)

Tid: 1.12.53 (beste tid, pleier å lonke rundt på 1:!5-1:17 om det er for mange på banen foran) meg, men en har litt mer å gå på, siden bilen har klart 1:11-og noe med en annen fører)

 

Tiden satt med full bil, altså 2 i bilen og 3 år gamle sommerdekk i 2004.

 

Blir morro å se hva bilen gjør det med nye foringer, demepre, og dekk. (våren 2006)

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
S2'en ble bygd for å kjøre i gamle Spesial Saloon, og skulle den ha hevdet seg der, måtte rundetidene vært på under minuttet

Hvilke endringer i reglemangent var det som gjorde at den ikke kunne delta i Special Saloon ? Max 2l volum med overlading eller.no ?

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke endringer i reglemangent var det som gjorde at den ikke kunne delta i Special Saloon ? Max 2l volum med overlading eller.no ?

Vektberegningen ble endret slik at de kraftigste bilene ble ekstremt tunge. Derfor ble den "største" klassen skilt ut til Supercars.

 

Reglene sier nå at biler med firehjulstrekk kan kun ha en beregnet effekt på 450 hk. Bilen hans, hvis han har en 2,2 liter er beregnet til 462 hk (210 hk/l) eller 2,3 liter beregnet til 483 hk (210 hk/l)

 

Det gir også en minimumsvekt på 1546 kg, som ikke akkurat er fordelaktig heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår