Gå til innhold

Beste bilfilmen

Ranger emnet

Fres

Anbefalte innlegg

Jåw

jeg fant ingen tråer om hvilken bilfilmer folk har sett og kvalitetten på disse.

Selv har jeg sett, hele high octane serien og 2 fast 2 real for hollywood i det siste. Mye artig å se

Men nå jeg har lyst til å se mer lignende filmer. Orker ikke dubba kinesiske filmer for å si det sånn. Har dere sett noe i det siste som er verdt å se? :popcorn

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faen, lurt på det sjøl jeg...

Du har High Octane serien (aldri sett en High Octane produksjon før, tror jeg skal bestille en film eller to!), Mischief serien (fire filmer og den femte kommer vel snart, gøy å se på), Vehicular Lunatics (anbefales, noen gutter fra USA som driver med myyye morsom faenskap, ufattelig gøy og underholdende å se på! Jackass i bilutgave :p), hmmm en film som heter Beyond the headquarter (har ikke sett den men utifra trailern ser man bl. a. Lambo Gallardo, Fellali 360 osv. kjøre rundt om i N.Y. tror jeg), Victory of design (serie med racinghistorie, her har de lagt vekt på bl. a. å få lyden best mulig med på dvd'ene, det er 6 filmer hittil; Porsche, Ferrari, Aston Martin, Maserati, Alfa Romeo og Jaguar. Ikke underholdning i mine øyne, men mer en seriøs dokumentar man lærer bilmerkets racing-historie fra, anbefales hvis man vil i dybden av et merke). Også har man Getaway in Stockholm serien...

Hmmm hvilken andre er det? Sikkert mange fler... :)

Edit; Ikke glemme Best Motoring serien! Den kan du lese om på bilforumet.net sine sider (videoklubben) - Har selv ikke sansen for det da, hehe, selv om jeg har den ene filmen som handler om VTEC maskinene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit; Ikke glemme Best Motoring serien! Den kan du lese om på bilforumet.net sine sider (videoklubben) - Har selv ikke sansen for det da, hehe, selv om jeg har den ene filmen som handler om VTEC maskinene...

Have it ;) men jeg liker ikke de derre japsefilma ass, blir helt forstyrra av å se på dem :S

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...