Gå til innhold

Beste bilfilmen

Ranger emnet

Fres

Anbefalte innlegg

Vel, av kort-filmer finnes jo Turbo Dreams 1,2,3 som er 3000GT og Supra for det meste, i tillegg til Turbo Dreams Redline 1 og 2, som er kun Supra. Varer mellom 2:50 og 6 min disse, men disse er gratis og, og da tenker jeg lovlig gratis... I tillegg har vi jo mange diverse Gumball 3000 filmer, som får blodet til å pumpe... Har mange fler på lager hvis du lurer...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

QUOTE=Fres]Bare pøs på for min del :)

Her hadde jeg skrevet 40 filmer... Da dritten fant ut at den ikke fant siden, og at jeg mistet alt!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe-filmer

24 Heurs

Bullitt

Gone In 60 Seconds

Taxi 1

Taxi 2

Taxi 3

Taxi (US, samme regissør som Taxi 1)

The Fast and The Furious

2 Fast 2 Furious

The Italian Job (1969)

The Italian Job (2003)

Korte filmer

Turbo Dreams (South Florida Street Racing, A.K.A Katlis Entertainment)

Turbo Dreams 2 (Katlis.)

Turbo Dreams 3 (Katlis.)

Turbo Dreams 4 (DTM Power)

Turbo Dreams 5 (DTM Power)

Turbo Dreams 6 (Gumball 3000, Tekademics and DTM Power)

Turbo Dreams Redline

Turbo Dreams Redline 2

Turbo Dreams Redline Extreme (motorsykler)

The Last Race

Best Motoring, VTEC, Mitsu Evo, Impreza, Skyline, RX, mm

High Octane, blant annet Scandinavia

6 AM Fun, i tillegg finnes masse på http://www.racingflix.com

Alt fra Gumball 3000, finnes tråder her på forumet, av Pacecar, og meg.

Nett-TV

Autofil

Top Gear

Fifth Gear

Finnes mye av dette på Googles Videosøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som bor temmelig nært grensa, eller kanskje er der innimellom, har BRL på Nordby-senteret endel filmer av typen 2Fast 4Hollywood og GiS-serien. Og den lille CD/film-sjappa rett til venstre innenfor hovedinngangen har også et lite utvalg av bilfilmer/dokumentarer.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider