FX2000 Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 jeg har handlet meg et par fete 6x9 til nye bilen min men hvordan får de de inn der??? har ikke spess lyst til å skjære er d noen smart måte å gjøre ting uten å skjære der? får men noen "bra" høytalere som passer den orginale kassen som er så å si like gode??? ikke på bass liksom skal ha en 12" baki så den trenger ikke rule på bass... Hjelp... mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Svar i tråden din under bilstereo. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltgti Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 bilradiospesialisten vet jeg har ombyggingssett slik at du kan ha de der org høytallerne er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 En ting. Thorsov. De har adaptere fra 5,25" til 6*9". siden du ikek bor langt unna strømmen er det jo bare å ta en tur ditt.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg