JOKKEBB3 Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 noen som kan skaffe dette?? ev. finnes det på nett?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 noen som kan skaffe dette?? ev. finnes det på nett?? hadde hvert kjekt å vite hvilken prelude model det er snakk om :rolleyes: Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOKKEBB3 Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 ups sorry, gikk litt fort i svingene der ja... Det gjelder 4. generasjon prelude fra 92 til 96 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 da kan jeg desverre ikke hjelpe deg,har kun til 88-91 model. har du spurt på club-honda sine sider? det var der jeg fikk hjelp til å laste ned verksted håndboka til bilen min. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johgla Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 registrer deg her og last ned http://www.hondahookup.com/manuals/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg