liIIebror Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 måtte sef legge ut en tråd om bilen min å da. er en 92 mod jetta som har gått 175 000. ganske så strøken. kjøpte den med gåen topp pakning og en gåen drivknute. fiksa detta og har gjort litt med den. er blandt annet blitt sponsa av gutta på eltek i oslo som driver sia dynabel.no og driver å bygger opp litt bilstereo sån så den ut når jeg kjøpte den sånn ser den ut nå har ikke gjort så veldig mye med den men det som er gjort er: gule koni H&R fjærer polyrethan foringer felger 7,5x16" cup speil lyktlist 16v antenne rutesenker bak bilen blir brukt hver dag og kommer ikke til å bli værst men litt mer skal nok gjøres anlegget Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 da mangler det bare å strekke kablene så det blir litt mindre kaos :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 det skal borres hull i plata og trekke kablene gjenom hulla.. og så kommer det lokk oppå så man kunn ser forsterkerne. planer videre er: toning av ruter senke mer forann rallyefront andre baklamper ny eksos Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Så det er den Jettan som har stått utenfor Eltek en gang i blandt? Så den sto der når eltek hadde demoshow, og har sett den der et par andre ganger og :) Fin bil Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 gratulerer :) nydelig eksemplar du legger ut. bare surr opp spagetti'en baki, så skal jeg si at jeg er ganske imponert. skal prøve å legge ut bilder av min også en gang. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neemi Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Nice bruttern. Gleder meg til å sette meg i bilen når alt er klart. Har vært bra så langt :) Også må du forte deg å bli ferdig for nå må jeg ha garasjen :P Siter -Little blue angel- - Toyota MR2 1991 2,0 GTi - BMW 325i x Toyota Starlet 1985 Vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg