-zlurv- Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Nedi Nice modd!... Du har min stemme! :) :popcorn Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 jeg må si at jeg likte ejd33p sin modd veldig godt ;)..og vet ikke om noen husker modden min av civicen hvor fronten hadde gått under grusen osv...hehe...brukte de samme sideskjørtene..synes de var fine og en veldig gjennomført modd...veldig bra..props...min stemme går til deg ejd33p.. :boxing :pray Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Jeg likte Masta T sin. Den var veldig stilig.. Stemmer på deg Masta T :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 til de som har stemt på meg: takk for det :D er bra fornøyd med den.. Det kan være en grei idè å ventre med åå avslutte votingen inntil ferien er over og skolen er igang igjen Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 forstod ikke den setningen helt - sorry - men mente du at den skal avsluttes før elle etter ferien er slutt? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 jeg stemmer på: Arild525, bilens han var fet! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 han mente nok at den ikke skulle avsluttes før etter ferien er over...mange bra modder...veldig bra..siden viritual modifying er "inn" nå er det bra vi har mange kandidater med her...(takker for de stemmene jeg ikke har fått fatality ) Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 får min stemme Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Jeg synes att E321 er best !!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Nedi får min stemme, ingen tvil om det. elsker stilen! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Nedi får min stemme, ingen tvil om det. elsker stilen! I second that X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Arild525 får min stemme :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Arild525 får stemmen min for en realistisk mod, bra jobba :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 tror jeg sier mollo jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 masta T for min stemme.. fet modd.. fete farger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg