Gå til innhold

Fra hvilke biler kan man bruke k-jet bensinfordeler?

Ranger emnet

ss242

Anbefalte innlegg

Til en 230 turbo.

Eldre mercedes 300, audi 2,2 osv.

Noen som vet om flere som kan ha passende?

Og selvsagt, er det noen som kanskje har liggende?

Funker vel dårlig fra mb 300 og audi 2,2, for er ikke det henholdsvis 6 og 5 sylindrede motorer? Jeg har en fra mb 280 liggende, men det er også 6-syl.

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig VW Golf GTI 16V vil funke. Det er i allefall 4cyl + kaldstart. Tror den skal være ganske lett og "tukle" med. Bilene er jo fra sent på 80`tallet, så litt kvalitet må det jo være. Bør ikke være vanskelig å få tak i, De fleste er vel bulka nå. De bilene lever jo ikke så lenge med ungdom bak rattet.

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall sylindere spiller ingen rolle, bare effekten på bilen helst ligger på 150hk+.

Skal på huggeren i Charlottenberg og snuse litt i dag.

Er ikke jeg som skal ha den, prøver bare å hjelpe en kamerat som har problemer med k-jet'en sin.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker vel dårlig fra mb 300 og audi 2,2, for er ikke det henholdsvis 6 og 5 sylindrede motorer? Jeg har en fra mb 280 liggende, men det er også 6-syl.

Hvor er Borre?

Kan jo være int. å kjøpe den også, hvis jeg ikke finner noe annet i dag.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er Borre?

Kan jo være int. å kjøpe den også, hvis jeg ikke finner noe annet i dag.

Borre er like ved Horten, i Vestfold. Men kan jo alltids få sluppet den i posten også da. Mengdefordeleren fungerte fin-fint i bilen. 280-motoren har original 185hk. Mener å huske at den er så godt som lik den på bildet her, bare mye penere.

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider