J.C Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 :pray :pray :pray :pray :pray :pray Du får komme oppover hit å sveise eksos til meg også? yodude Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Meget nydelig, denne tråden er verdt å følge med på :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Klarte å forsove meg i dag as..tar på å skru til langt på natt men i dag er det oppstart så da blir det meste bra:D Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Oppstart gikk bra og bilen gikk fint bortsett fra at jeg må ut med hele jævla drittmotoren og bytte stempelringer..JIPPI Nå skal jeg drikke meg full for nå har jeg en dag fri også er det på`n igjen i garasjen fra morgen til kveld.. :???: Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
headdead Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Stå på jørgen! Jeg hjelper deg hvertfall! Hilsen Bauer! Siter 1996 Volvo 945 2.3l FK - Girkassebytte 1987 Porsche 944 Turbo - Solgt, Gikk fortere 1990 Golf G60 BBM mk2 1.8l - Solgt, Gikk fort 1978 Ford Capri 3.1l - Solgt, Gikk fort 1991 Passat 1.8l, 1982 Golf mk1 1.5l - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
headdead Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 JAja..her er det kiv:Dhehe..TAkk for all hjepen bauer..Det har kommet godt med og jeg er "nesten" evig takknemlig;) Hilsen MX6 Fo SHJO Siter 1996 Volvo 945 2.3l FK - Girkassebytte 1987 Porsche 944 Turbo - Solgt, Gikk fortere 1990 Golf G60 BBM mk2 1.8l - Solgt, Gikk fort 1978 Ford Capri 3.1l - Solgt, Gikk fort 1991 Passat 1.8l, 1982 Golf mk1 1.5l - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Hva gikk galt? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Alt startet egentlig med at jeg trodde ventiltetningene hadde røket så de ble bytta og når toppen var klar var det kjøpt inn masse deler og det hele ballet seg på og jeg trodde motoren var i god stand med de nye tetningene:( Men det viser seg jo da at det mest sannsynlig er oljeringene på stemplene som er gåene iogmed at det ånder MASSE blå røyk samtidig som den ryker en god del i eksosen:( Not a bad wat to spend 10 000$$$ Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Synd som faen det der Jørgen. Det var da så forbanna typiskt! angry Men men, det er bare å begynne på nytt, man skal plages, vist ikke så er det noe annet rart :) Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Alt startet egentlig med at jeg trodde ventiltetningene hadde røket så de ble bytta og når toppen var klar var det kjøpt inn masse deler og det hele ballet seg på og jeg trodde motoren var i god stand med de nye tetningene:(Men det viser seg jo da at det mest sannsynlig er oljeringene på stemplene som er gåene iogmed at det ånder MASSE blå røyk samtidig som den ryker en god del i eksosen:( Not a bad wat to spend 10 000$$$ Olje ringene? Stempelringene? Det kan du vel sjekke ved og ta en komp test? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 waahayy, detta ser jo riktig så bra ut :) synd med det med stempelringene, men de kan jo testes med en komptest :) GLEDER meg til å se det ferdige resultatet yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Voksen turbo..hva regner du med i effekt? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Da har jeg fått skarapa sammen noen kroner og drar å henter en ny motor rett etter jeg er ferdig med å skrive dette..Håper på død og liv at det vil gå bra med ny motor..Regna med at den jeg har skulle takke for seg når som helst uansett men håpet at den ville holde fram til snøen kom hvertfall for den har tross alt tilsammen runda 250 000 km:/ Den jeg henter nå har såvidt runda 100 000 så den holder vel fram til nye stempler og råder står for tur(håpehåpehåpe) Voksen turbo..hva regner du med i effekt? Regner med i overkant av 200 hk i først omgang men vi får se hva slags ladetrykk jeg ender på.regner med at jeg kommer til å kjøre 0.7-0.8 nå..hadde ikke råd til stempler og råder i år men det er til våren de store tallene kommer tenker jeg..Satser på et sted mellom 350-500hk til neste år så det blir spennede;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Da var jeg en lykkelig mann endelig..Kjøpte ny motor på mandag og bytta motor natt til tirsdag(i går) og den starta opp på første forsøk:D Var ute å prøvekjørte en liten tur og alt så ut til å fungere perfekt så nå står mapping for tur og endel kilometer asfalt skal kjøres på:) Men nå er jeg så trøtt og sliten at jeg såvidt vet hvor jeg er så nå skal jeg sove litt(har ikke sovet siden mandag morgen)hehe.. Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg