Gå til innhold

honda??

Ranger emnet

J.C

Anbefalte innlegg

VTEC er fortsatt Guds gave til menneskene, og noen drittunger i nedplastede eksemplarer av sorten vil aldri forandre på dét. Apropos ricere/idioter, så er disse spesielt forhatt i Honda-communityet siden de gir Honda et dårlig ansikt utad. Du ser bare ikke at noen kommer online/IRL med bodykits/Lexuslys uten at disse blir flamet til et stykke kull og mobbet til tårer av "de som bygger Honda riktig" (les: cleant og fint). Men i den siste tiden har hatet, sørgelig men sant, blitt tonet ned noen hakk; og man kan nøye seg med å si "det er din bil - gjør som du vil". Dette er en holdning imot avskummet jeg er uenig i, da man etter min mening burde få "personen" til å bli oppgitt og virkelig lei seg; slik at han på dén måten kan se "the errors of his ways" og bli ledet tilbake på den smale sti; eller skal jeg kanskje si "den rette vei".

Veldig mange kommer også tilbake, etter å ha fått dritten av bilen sin, og disse blir da tatt inn i varmen uten spørsmål/hånlige kommentarer. Det virker som, og jeg ser iallefall på ricing som en sykdom på linje med AIDS (da den en smittsom!); men takket være noe så enkelt som en miljøforandring og en vilje til forandring igjennom opplysning, kan man bli 100% friske igjen og fortsette å leve et ordentlig, Hondafylt liv med ennå mere glede; da folk kan se på det man har bygget som vakkert, istedet for å bli stemplet som spedalsk/tilbakestående.

Merk at dette er min oppfattelse av situasjonen og andres opplevelser av samme kan være forskjellige, alt ettersom hvilket miljø man er i selv. Jeg hadde faktisk ikke tenkt å svare på denne tråden men bare ignorére dette, men folk må få vite sannheten (OBS! "sannheten", som tolket fra mitt ståsted er i aller høyeste grad relativ til hver den som leser).

Kort sammendrag:

Seriøse Hondaentusiaster hater ricere i større grad enn den vanlige mann i gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke helt enig med øyvind her.. folk skal få lov til å gjøre hva de vil med bilene sine.. de får ha de slik de vil ha de.. må MÅ ikke følge en trend forde? trenden for tida er jo jdm.. og alle følger det..(nesten) folk blir vel lei av det etterhvert også? jeg syns folk skal få gjøre AKKURAT som de vil.. og tett video forresten.. var kanskje 5 hondaer det var bilde av der ellerno? og første bilen du ser på det bildet der er en hyundai coupe.. :P

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten irritert hver gang jeg leser innlegg av deg Øyvind!

Helt enig.

"Seriøse Hondaentusiaster hater ricere i større grad enn den vanlige mann i gata." Sier vel mere om disse såkalte seriøse hondaentusiastene en andre "vanlige" entusiaster? Heller en slags fanatisk sekt en noe annet fornuftig ..

post-5-1116951678.jpg

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh..morsom film.

Hvis dere hører på texten i sangen så skjønner dere offor det ikke BARE er bilder av Honda'er....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten irritert hver gang jeg leser innlegg av deg Øyvind!

Jeg er ikke her for å gjøre meg til bestevenn med VAG-gjengen, og å se at de ikke klarer å skjønne at noen brenner for et tema er sørgelig.

er ikke helt enig med øyvind her.. folk skal få lov til å gjøre hva de vil med bilene sine.. de får ha de slik de vil ha de.. må MÅ ikke følge en trend forde? trenden for tida er jo jdm.. og alle følger det..(nesten) folk blir vel lei av det etterhvert også? jeg syns folk skal få gjøre AKKURAT som de vil..

Det er fint du har en annen mening; folk må for all del få lov å gjøre som de vil; jeg lufter bare mine idéer her i det åpne fora. Jeg har ingenting imot individualisme, og dette er kjempefint, så lenge det ikke er over grensa for "rice". Smak og behag.

Helt enig.

"Seriøse Hondaentusiaster hater ricere i større grad enn den vanlige mann i gata." Sier vel mere om disse såkalte seriøse hondaentusiastene en andre "vanlige" entusiaster? Heller en slags fanatisk sekt en noe annet fornuftig ..

Har jeg noensinne gitt noen et inntrykk av at mitt forhold til Honda er av noe annet enn en fanatisk karakter? Isåfall får jeg unnskylde misforståelsen, for jeg for min del har et noenlunde likt forhold til Honda som muslimer har til Allah (sett bort fra at jeg har andre "guder" i tillegg (Toyota, Nissan, Subaru, Mazda, Suzuki, Daihatsu, Isuzu, Kawazaki, mount Fuji, varm sake, natto, ramen, papirvifter, rising-sun-logoen, Tskuba, Suzuka, T.I., Fuji, Motegi, Tokyo-wangan, Yokohama Bay Bridge, Osaka med hele Kansai-området, ferieparadiset Okinawa og alt annet som stammer fra Japan/er Japansk)). Det er klart at ikke alle er som meg, og har forskjellige tanker, idéer og planer om hvordan de skal dyrke og tilbe sine hjertes utkårede. Morsom tegneserie, forresten.

Skaff deg et liv ryeng!

Jeg har et liv, og bruker 90% av det til å tilbe Japan og alt Japansk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke her for å gjøre meg til bestevenn med VAG-gjengen, og å se at de ikke klarer å skjønne at noen brenner for et tema er sørgelig.

Det er fint du har en annen mening; folk må for all del få lov å gjøre som de vil; jeg lufter bare mine idéer her i det åpne fora. Jeg har ingenting imot individualisme, og dette er kjempefint, så lenge det ikke er over grensa for "rice". Smak og behag.

Har jeg noensinne gitt noen et inntrykk av at mitt forhold til Honda er av noe annet enn en fanatisk karakter? Isåfall får jeg unnskylde misforståelsen, for jeg for min del har et noenlunde likt forhold til Honda som muslimer har til Allah (sett bort fra at jeg har andre "guder" i tillegg (Toyota, Nissan, Subaru, Mazda, Suzuki, Daihatsu, Isuzu, Kawazaki, mount Fuji, varm sake, natto, ramen, papirvifter, rising-sun-logoen, Tskuba, Suzuka, T.I., Fuji, Motegi, Tokyo-wangan, Yokohama Bay Bridge, Osaka med hele Kansai-området, ferieparadiset Okinawa og alt annet som stammer fra Japan/er Japansk)). Det er klart at ikke alle er som meg, og har forskjellige tanker, idéer og planer om hvordan de skal dyrke og tilbe sine hjertes utkårede. Morsom tegneserie, forresten.

Jeg har et liv, og bruker 90% av det til å tilbe Japan og alt Japansk.

litt off topic.. er du japansk? hvis du ikke er dt så er du litt skrudd i huet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off topic.. er du japansk? hvis du ikke er dt så er du litt skrudd i huet..

Jeg er Japansk inni og 100% Nordmann utvendig. Men takk og lov er jeg ikke så skrudd i huet som foreldrene dine som fikk den katastrofale idéen å lage deg og oppdra deg til en drittsekk. Men da var vel stort sett denne tråden også ødelagt, så jeg får si ifra til moderatorene. Godt jobbet, folkens! Slike hat-tråder som trådstarter laget har en skrekkelig høy låse-faktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår