Gå til innhold

Filmer fra B4U treffet på rudskogen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Mekka ny tråd for filmene da billedtråden nesten kneler PCen min ;)

Smalt sammen all kjøringa fra driftingkonkurransen, skal laste opp i bedre kvalitet i morgen, men nå skal jeg sove!

EDIT: Nå er den i høyere kvalitet lastet opp. Den skal være på 128MB. Har du ikke den så har du feil!

Last ned her!

EDIT2: Har slengt ut en ny film av banekjøringa også, du kan finne den lengere ned eller trykke her. (55MB, 5 minutter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker... meg med den blå sierra stvn her.. irriterte meg så jæ...g at jeg ikke fikk te hele S kombinasjonen.. det gikk fint på bane kjøringa.. på driftinga fikk jeg for liten fart for og få lagt den opp i første svingen.. derfor gikk det litt på sperra i 3 runde.. måtte bare ha ut litt agresjon!! :bump

men nå er jo ikke doch motorn no kruttbøsje yodude

91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv

84 BMW 320i (solgt)

84 Nissan Cherry GTT (solgt)

82 Volvo 240 tic (pusses opp)

87 Ford Sierra CL (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker... meg med den blå sierra stvn her.. irriterte meg så jæ...g at jeg ikke fikk te hele S kombinasjonen.. det gikk fint på bane kjøringa.. på driftinga fikk jeg for liten fart for og få lagt den opp i første svingen.. derfor gikk det litt på sperra i 3 runde.. måtte bare ha ut litt agresjon!! :bump

men nå er jo ikke doch motorn no kruttbøsje yodude

kjører du med orginal sierra doch motor :eek: kjører du i førstegiret da ell? :naaaws

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, helt vanlig doch, kunn med et hjemme lagd "powerfilter" som jeg ikke tror har så mye og si.. men kjørte på 2 gir.. 1. for sakte og 3. orker den ikke.. tannløs hadde nok gått bedre med noen 13" bak i stedet for 17" med nye (billige) 205 dekk.. :cool:

91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv

84 BMW 320i (solgt)

84 Nissan Cherry GTT (solgt)

82 Volvo 240 tic (pusses opp)

87 Ford Sierra CL (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider