Gå til innhold

musikk til å teste hvor fint anlegget spiller...

Ranger emnet

DJ-timoty

Anbefalte innlegg

God produsert sinnamusikk kan være svært tilfredsstillende ja ;) Hvilket Rammstein-album var det? Mange av Marilyn Mansons nyeste skal visst også være svært bra har jeg hørt, har ikke fått lyttet ordentlig til noen av dem enda.

:) sviggerbror har bestilt den, han hadde en "bakcup" versjon... som sagt jeg ble overrasket når så mye detaljer og rikdom av sammnensatter toner var rundt den gitaren og en del andre instrumenter i bakgrunnen, bror til kona er er musikker i fritiden og han ble litt euforisk og overrrasket selv... han spiller både kontrabass, og en del andre streng instrumenter. han skulle bestille samme frontsett selv. Men back til toppic, generelt så syns jeg at den type musikk kanskje har en "ufortjent" dårlig rykte, da de fleste ganger blir spilt over dårlig anlegg og der låtter alt bare elendig, selv ble som sagt meget overrasket.

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har den jeg!! :bump

men jeg fikk låne en cd platte av en arbeids kollega som er fra India og den var helt pervers ang dynamikk og respons på mellombass og subb med sammensatte toner i øvre regionen og en silke myk dame stemme som synger gresk.... man glemmer at man lytter til anlegget men bare lytter til musikken... det er forskjell det...

ellers er jo Sheffield Labs berømt for sine opptak, High Fidelity bladet hadde med cd plater sammen med bladene før og der vær mange gullkorn og.

Rammstein hørte jeg har om dagen og vanligvis hører jeg ikke så mye til den type musikk... men, men, kjempe overraskende detalje rikdom rundt gitar-riffer som kom frem når den ble "mishandlet" :) med mye dynamikk -så nå er den platen bestilt...

mulig det er jeg som ikke har sett på de rette plassene,men det er jo helt håpløst å få tak i sheffield labs plater... :mad:

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig det er jeg som ikke har sett på de rette plassene,men det er jo helt håpløst å få tak i sheffield labs plater... :mad:

anbefaler deg å kjøpe High Fidelity bladet og der er det mange andre kvalitets cd` er leverandører!! :popcorn

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er fra Jessheim må jeg jo annbefale Tord Gustavsen Trio med Changing Places! De spiller så stille, at da jeg var på en konsert ded de så var ventilasjonsanlegget forstyrrende! Perfeksjon!

Og med utganspunkt i (resten) av min samling vil jeg anbefale disse:

Slowpho - hifi sounds for young norwegians

Am AND THE UV - tomorrow is all like flowers

Xploding Plastix - the donca matic singalongs

Twerk - living vicariously through burnt bread ( så vidt jeg vet bare ute på vinyl)

Ov hvis du i tilleg vil ha det kjemmpegøy er denne et must:

Oslo Athletico - Straight Outta Kolbotn (vinylutgivelse) yodude

Ellers er det mye bra innen elektronika sjangeren! Ikke uten grunn at det heter lydkunst

Lenke til kommentar
Del på andre sider