vwgolf2 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 hmm m3speil? ser bare cup speil jeg, hvis vi tenker på samme bil da.. den røde GTIen var ûber rå da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 M3-speil og luft.. "yay" Hvor er M3-speilene? Som vwgolf2 sa, ser bare cup-speil. Dessuten konsentrerte jeg meg mer om felgene, den pene lakkjobben og det at den se generelt bra ut. Jeg likte den, derfor postet jeg den her. Skal du absolutt kritisere alt og alle, gjerne for meg. vwgolf2, helt enig i at den røde var knæsj. SKulle gjerne likt å se den med Euro-fangere, men. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 We love aiiiiiir-riiiide!!!!! <3 Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 den hva jo råå da,det som er prob er att folk ikke TØR gjøre no annet enn ALLE andre gjør redd for å bli kridisert av alle,viss det skal være inspirasjons tråd får vell folk legga ut bilder av golfer dem synes er sykt råe da å ikke legga ut bilder av 100 G2 som egentlig bare har forskjellig farge lattlig detta her Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 den hva jo råå da,det som er prob er att folk ikke TØR gjøre no annet enn ALLE andre gjør redd for å bli kridisert av alle,viss det skal være inspirasjons tråd får vell folk legga ut bilder av golfer dem synes er sykt råe da å ikke legga ut bilder av 100 G2 som egentlig bare har forskjellig farge lattlig detta her Ikke for å hijacke tråden, men jeg skjønner deg. På en annen side er det litt selvkritikk inni bildet. Runde former, les M3 speil og RS fanger, passer ikke inn på den ellers så firkantede Mk II. Det mener jeg, og sikkert mange andre ikke-RS/M3 folk også. De som ikke vet hvorfor de sier det, men bare mener at M3 og RS er "ut", kan gå og legge seg. Rundt passer ikke på firkantet, det er nå min mening. Man kan gjøre mye nytt på Mk II uten å måtte ty til JOM/Autospar/NBS deler av dårlig kvalitet. Westmoreland og 90-fangere? Store speil, Rallye-front og små kromfangere på blå bil? Ting som ikke folk tør å gjøre, men som i mine øyne fungerer, spesielt fordi alt er OEM VW. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 den hva jo råå da,det som er prob er att folk ikke TØR gjøre no annet enn ALLE andre gjør redd for å bli kridisert av alle,viss det skal være inspirasjons tråd får vell folk legga ut bilder av golfer dem synes er sykt råe da å ikke legga ut bilder av 100 G2 som egentlig bare har forskjellig farge lattlig detta her Når du kommer litt mer inn i det, ser du kanskje forskjellene etterhvert du også.......... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 den hva jo råå da,det som er prob er att folk ikke TØR gjøre no annet enn ALLE andre gjør redd for å bli kridisert av alle,viss det skal være inspirasjons tråd får vell folk legga ut bilder av golfer dem synes er sykt råe da å ikke legga ut bilder av 100 G2 som egentlig bare har forskjellig farge lattlig detta her jeg mener det er to forskjellige måter å se på en "stylet" golf, og eller alt annet av VAG f.eks. Den ene er de "fast and the furious" typen som liker å stappe på mætt med rs-fangere, sideskjørt og gjøre bilen til det ukjennelige. Den andre er de som ser det fine i de orginale linjene (entusiaster), og istede for å ødelegge det modifiserer man diverse detaljer for å få bilen til å peke seg mer ut i mengden, som f.eks kraftig senk, små og breie hjul, clean bakluke osvosv.. Så føler dette er en inspirasjonstråd for golf entusiaster som ikke vil ødelegge særpreget på bilen, og etter min mening som er den rette måten å "style" en bil på. Bra tråd Polo Classic, kom med mere bilder :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 aaa.. digga den(eller var det 2) golfen med ats`a.. Lyst på golf da jeg så den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Bumper denne tråden med et prakteksemplar av en Jetta, i håp om at folk slenger ut flere bilder. Edit: Fant "noen" flere jeg følte at jeg måtte dele. Denne er vel avbildet litt tidligere i tråden: Felgene passet ikke helt, men ellers nydelig: Se bort ifra M3-speilene: Se bort ifra M3-speilene: Bra felgvalg: Nam nam. Snadder for øyet: Nok en skikkelig godbit: Feil speil igjen: Et stort hurra for denne Golf'en: Pent: Alle bildene er hentet ifra www.tuningszenegraz.at. Edit 2: Kommentarer er skrevet over det bildet det er ment for. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Får meg til å tenke to ganger angående westmoreland front Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_16v Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hmm er det TT-interriør på den ene der? Så lekkert ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Får meg til å tenke to ganger angående westmoreland front Pen bil du la ut bilder av. Får ikke no penere enn hvite Golf'er:) Og Westmorelandfronten er utvilsomt den penest du får til 2'er Golf. Bare så synd at det koster mye, og er vanskelig å oppdrive. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 det var den hvite golfen som nylig ble diskutert på vortex det der.. utrolig flott bil :) gti_16v : ja det er det. ikke første gang jeg har sett det, men utrolig pent :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Her var det masse fint:-) Når jeg skal få lakka biln en gang er jeg fortsatt usikker på om jeg skal ha ulakkert G60 bredding/fangere eller lakkerte. Grill og gti leppe vil fortsatt være svart i tilfelle. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg