Polo Classic Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Whoao, lenge siden æ har sett en så rå dekk/felg combo, noen som har flere bilder av den skjønnheten her? Polerte orginalfelger og whitewalls. Bilen ble plukket fra hverandre og solgt i deler Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Bump! Jeg har lært.. Derfor bumper jeg, så flere får lære;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djholinj Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 hmmmm..sett mye fint..og mye oppblåat da..euro looken er dratt litt i lengste laget på det meste her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Dratt langt? Skjønner ikke hva du snakker om. Lookin' at me? 'Cous you better be! Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djholinj Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 euro look menes med oppdatert/bedre enn fra fabrikk..ikke maltraktert..senking,felger,motor og karosseri..ikke motoriserte scate-board.euro look menes ala 40 senk..13-15 med normale dekkvegger.brede sådan.fjerning av emblemer og håpløse profiler..oppgradert motor osv...!!!!!!!!!derfor dratt for langt.. se litt på denne tråden..litt mere normalt.. VWvortex Forums: pics from show & go Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Beklager at jeg må spørre.. Men er du klar over hva Euro-look i det hele tatt innebærer? Den Sciroccoen og den VR Jettaen er stikk motsatt av det du sier. Og du, etter å ha vært her i to uker, har altså fasitsvaret på hva Euro-look er? Du har ikke peiling.. Dessuten, et par av bilene i den tråden med høy profil og original look er ikke Euro, det er OEM+. Du har funnet minoritetene fra S&G, og presterer også å sende dem i feil kategori. Du kan jo ta deg en større titt på Vortex, og se om du ikke finner litt flere av disse "maltrakterte" bilene. Big Rons gamlebil, "the definitive Eurolook": Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djholinj Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 har ikke sagt at jeg har fasiten.etter det jeg har lest på internasjonale sider så var det oppdatert/bedre enn fra fabrikk som sto..da mener jeg at dette ikke betyr bakkeklaring på 5 cm og dekk som strekkes maks for å få plass på felgen....og rs fangere og m3 speil er tabu..hva i h....hver sin smak..men dette er en inspirasjonstråd..ikke sikkert alle vil ha 90 fangere..hadde golf som kom orginalt stylet fra tyskland med et tidlig g60 sett..men en idiot hadde kuttet framfangern i 2 og gjort den mindre..har lett etter en ny sånn men funnet bare 2..en i tyskland på museum og en i sverige..sunes at orginal stylingen min er like fin som 90 fangere..liker ikke måten de smalner inn på..men som sagt hver sin smak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Ohh. Har ikke vært så mye forelska siden.. Hmm.. Samma det, forelsket ble jeg ihvertfall. Erik, gi meg en sånn en:) På forhånd takk. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 vip ruter :P hvor går det ann å skaffe det?? noen som vet??? takker for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Det heter Happich, prøv ebay.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Det heter Happich, prøv ebay.. Tanx :) ska prøv nu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyNils Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 kul tråd veldig inspirerende Siter sayko racing-1994 chevrolet g30 -1998 passat tdi stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Er ikke så mye som skal til.. annet enn maaange timer arbeid.. og orginaldeler.. tupperware er for kjerringer.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Noen som har flere bilder av denne eller? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg