CumsteR Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Jeg liker biler som ser ut som de er raske... Uten digre spoilere og alu vinger... Men bredda, senka og kvite felger som regel... Og noen nye spigler... Ikke sånne Old school greier... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 usj ja, 17" og M3-speil er forbudt i denne tråden Og ikke minst fulebrett wanabee cossie lookalike vinge ting ! Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 lol hehe, ble ikke akkurat pen.. Men veldig pene mange av de der 2erne, denne falt jeg for: Cleen og deilige bbs noen som veit hvor jeg muligens kan få meg noen slike lykter?? pm? :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 noen som veit hvor jeg muligens kan få meg noen slike lykter?? pm? :) Slike baklykter kan antageligvis www.dubmeister.co.uk hjelpe deg med. og hvis det er noen som er ute etter Ronald Turbo ATS osv så selger dubmeister det også. :crazysant Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 noen som veit hvor jeg muligens kan få meg noen slike lykter?? pm? :) slike lykter kjøpte jeg meg akkurat på essen messen i tyskland. disse fant jeg bare på EN stand og ifølge selger er limited edition :D nye frontlykter er også handla inn, prøve å få tatt bilder snarlig :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 noen som veit hvor jeg muligens kan få meg noen slike lykter?? pm? :) Det er MTS som lager dem(eller laget siden de ble laget i begrenset ant) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 sånn :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 slike lykter kjøpte jeg meg akkurat på essen messen i tyskland. disse fant jeg bare på EN stand og ifølge selger er limited edition :D nye frontlykter er også handla inn, prøve å få tatt bilder snarlig :DHva skal du gjøre med de gamle lyktene? du hadde vel slike med "kors" i før? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hva skal du gjøre med de gamle lyktene? du hadde vel slike med "kors" i før? de er til salgs. har også et sett med lykter som er med sota reflektor. de til venstre. de til høyre sitter nå på bilen. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 jeg kjøper klasklare baklyktene;D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 det er bare frontlyktene som er til salgs. lære seg lese. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 det er bare frontlyktene som er til salgs. lære seg lese. Tøm innboksen din Remster happyhappy Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 usj ja, 17" er forbudt i denne tråden Øyh! Slike rasistiske uttalelser liker vi ikke! :boxing :cocain: Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Øyh! Slike rasistiske uttalelser liker vi ikke! :boxing :cocain: Så klart så kler golfen 17"hjul også, men prøv å hold deg til topic, handler om inspirasjonstråd for Golf II med "små" hjul. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 mere bilder av den med frontplate i krom takk :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg