Böhser Onkäl Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Det er så ikke mye ut som 14" hjul. så mye som de fylller i hjulbuen.. jeg ville tippet 10x16" et10 eller noe i den duren vertfall ikke 14" Har vært på fest et par ganger med hun som hadde den og det satt 9X14 ET 10 RSL på den, med 225/40-14. Det er utrolig hva man kan få til med litt breie felger og skikkelig senk:). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Har vært på fest et par ganger med hun som hadde den og det satt 9X14 ET 10 RSL på den, med 225/40-14. Det er utrolig hva man kan få til med litt breie felger og skikkelig senk:). mulgi jeg tar feil, ikke alltid øyemålet er helt på G. men når jeg ser på klaringen foran og bak på hjulbuen så var den noe liten til 14 men klart med 225/40 dekk så hjelper det jo enden he he.. :D Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Bare å senke skikkelig for å fylle hjulbuen det gitt ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Mer bilder av den, den var lekker som F***... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Noen som har flere bilder av denne: fet farge og fete felger!:P Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Inspirerer meg..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 den siste lyseblå grønne II`rn er utrolig deilig. Så den i Golf + march og den er helt nydelig. :) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Den passer ikke i min inspirasjonstråd. Akkurat sånne biler jeg ville unngå. Derfor jeg startet tråden. RS fanger og M3-speil :puke Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Den passer ikke i min inspirasjonstråd. Akkurat sånne biler jeg ville unngå. Derfor jeg startet tråden. RS fanger og M3-speil :puke Beklager, dette visste jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Den bilen hadde vært råd med 90 bumers og andre speil. Likte badlookken jeg da :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Bare å senke skikkelig for å fylle hjulbuen det gitt ;) Hjelper lite å senke med tanke på klaring foran og bak på buen.. må i så fall sveise ny bue. å det ser det ikke ut som er blitt gjort på denne for å si det sånn.. Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 uff, vet ikke hvor jeg skal starte engang. som sagt. m3 speil. rs fanger, jalla panser scoop. feiltilpassa badlook. se glippene mot skjermene folkens. hvorfor gjør ikke folk noe med sånt? syns heller ikke breddinga bak var så mye å juble for. var alt for spiss. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 uff, vet ikke hvor jeg skal starte engang. som sagt. m3 speil. rs fanger, jalla panser scoop. feiltilpassa badlook. se glippene mot skjermene folkens. hvorfor gjør ikke folk noe med sånt? syns heller ikke breddinga bak var så mye å juble for. var alt for spiss. For ikke å snakke om de grønne lyktene. Er vel DTM på den også. Det værste er jo at den er clean som fy, men samtidig gjør RSen en forferdelig hullete foran. Synd at den har Rallye-grill, når den ødelegges slik.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 For ikke å snakke om de grønne lyktene. Er vel DTM på den også. Det værste er jo at den er clean som fy, men samtidig gjør RSen en forferdelig hullete foran. Synd at den har Rallye-grill, når den ødelegges slik.. grønne lyktene passer faktisk veldig bra i forhold til fargen. så de er det ikke noe å si på. Rallye fronten gjør den bare sintere. så den syns jeg passer inn. bytt fangere, speil og fullfør badlooken i forhold til panseret så snakker vi. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg