Gå til innhold

Se, og lær, inspirasjonstråd II

Ranger emnet

Polo Classic

Anbefalte innlegg

Det er så ikke mye ut som 14" hjul. så mye som de fylller i hjulbuen..

jeg ville tippet 10x16" et10 eller noe i den duren vertfall ikke 14"

Har vært på fest et par ganger med hun som hadde den og det satt 9X14 ET 10 RSL på den, med 225/40-14. Det er utrolig hva man kan få til med litt breie felger og skikkelig senk:).

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vært på fest et par ganger med hun som hadde den og det satt 9X14 ET 10 RSL på den, med 225/40-14. Det er utrolig hva man kan få til med litt breie felger og skikkelig senk:).

mulgi jeg tar feil, ikke alltid øyemålet er helt på G.

men når jeg ser på klaringen foran og bak på hjulbuen så var den noe liten til 14 men klart med 225/40 dekk så hjelper det jo enden he he.. :D

DR-Kompressor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, vet ikke hvor jeg skal starte engang. som sagt. m3 speil. rs fanger, jalla panser scoop. feiltilpassa badlook. se glippene mot skjermene folkens. hvorfor gjør ikke folk noe med sånt? syns heller ikke breddinga bak var så mye å juble for. var alt for spiss.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, vet ikke hvor jeg skal starte engang. som sagt. m3 speil. rs fanger, jalla panser scoop. feiltilpassa badlook. se glippene mot skjermene folkens. hvorfor gjør ikke folk noe med sånt? syns heller ikke breddinga bak var så mye å juble for. var alt for spiss.

For ikke å snakke om de grønne lyktene. Er vel DTM på den også. Det værste er jo at den er clean som fy, men samtidig gjør RSen en forferdelig hullete foran. Synd at den har Rallye-grill, når den ødelegges slik..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om de grønne lyktene. Er vel DTM på den også. Det værste er jo at den er clean som fy, men samtidig gjør RSen en forferdelig hullete foran. Synd at den har Rallye-grill, når den ødelegges slik..

grønne lyktene passer faktisk veldig bra i forhold til fargen. så de er det ikke noe å si på.

Rallye fronten gjør den bare sintere. så den syns jeg passer inn. bytt fangere, speil og fullfør badlooken i forhold til panseret så snakker vi.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider