Gå til innhold

Se, og lær, inspirasjonstråd II

Ranger emnet


Polo Classic

Anbefalte innlegg

grønne lyktene passer faktisk veldig bra i forhold til fargen. så de er det ikke noe å si på.

Rallye fronten gjør den bare sintere. så den syns jeg passer inn. bytt fangere, speil og fullfør badlooken i forhold til panseret så snakker vi.

 

Tja.. Tror Aero-fronten hadde passa like godt. Lyktene passet veldig godt inn, men er ikke noen fan av fargede lykter (selv om alle skal ha det hadde sikkert Crystal Clear lyktene passet, men men).

Bilen var iallfall annerledes. Det er jo tøft å se noen som gjør ting litt forskjellig også. Selv om vi ikke trenger å elske det ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja.. Tror Aero-fronten hadde passa like godt. Lyktene passet veldig godt inn, men er ikke noen fan av fargede lykter (selv om alle skal ha det hadde sikkert Crystal Clear lyktene passet, men men).

Bilen var iallfall annerledes. Det er jo tøft å se noen som gjør ting litt forskjellig også. Selv om vi ikke trenger å elske det ;)

 

Crystal Edge-lykter på den bilen der hadde bare gjort den enda grellere, og ikke minst lik alle de andre golfene, som du sier.

 

Jettafront (eller aero-front som du sier - det heter det i USA, ikke i Europa) ville nok heller ikke passet helt inn her. Skjelden biler med så "sterkt" fargevalg og stor badlook kler det. Heller ikke sota lykter...

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes nå den grønne så rimelig feit ut.

 

dere klager over, som vanlig, at alle golf 2 er styla med rs fangere og m3 speil, jeg har tilgode å se en i real life, men "clean" golf synes jeg er overalt?

 

men for all del, jeg nyter synet av blankpolerte kantfelger, med god strekk i gummien under en clean g2, det er ikke snakk om noe annet.

-86 golf2 gti, mye drømmer lite planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes nå den grønne så rimelig feit ut.

 

dere klager over, som vanlig, at alle golf 2 er styla med rs fangere og m3 speil, jeg har tilgode å se en i real life, men "clean" golf synes jeg er overalt?

 

men for all del, jeg nyter synet av blankpolerte kantfelger, med god strekk i gummien under en clean g2, det er ikke snakk om noe annet.

 

For min del er ikke problemet at de er overalt, men at RS-fanger og DTM blir for hullete og rundt til Golfens ellers firkanta form. Det blir rett og slett ikke pent..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett noen cleane golfer unntatt på bilder ? Jeg har fortsatt til gode å se en eneste Golf II jeg synes er pen i real-life (med unntak av noen få klubbmedlemmer, og en kamerat av meg).

 

Sier vel noe om standarden her i landet:D

 

Er jo en grunn til at jeg startet denne tråden ;)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår