Sonick Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 ingen tvil om at originale hadde passet best på den bilen.. hade løftet den et par hakk alene det.. ellers fin bil.. men er mer interessert i informasjon og bilder av motoren og det tekniske jeg da :) Hmm : Motor : Volksport rs3 chip Rotrex kompressor lader 1bar @ 6000 o/min ( Lett fortalt en halv turbo som blir drevet av reim slik som g laderen , men via en girkasse. Girforholdet totalt blir ca ; 1:15 ( en runde på veiv = 15 på turbinen ) Schrick 268/276grader Har org "store" typen topp ( med litt større innsug og eksos kanaler - samt tillhørende innsug ) Husker ikke fargen nå - men hakket større av org dyser. ( grønne eller grå ? ) Girkasse og drivverk er org. Understell er K&W versjon 2 - høyde og hardhet justerbart. Alle foringer - sjekker / skiftet. Hva mer var du ute etter ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 PS- var det din bil som sto utstilt på NBS-2004?? Ellers, fin bil. Ikke jeg som eide den da , men samme bilen ja : Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 For guds skyld; IKKE M3-SPEIL!!!! Mine favorittspeil er de som sitter på pre-88-dørene. De som er spisse foran, ikke flate som de nyere er. Må selvsagt lakkes. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 eyy,bilen min jo. :) eg ble fortalt da eg kjøpte bilen at di hetta vw motorsport. men i etter tid så ble eg og fortalt at di var bare vanlige g60 felger, di kommer jo på corra'n og ,mener jeg Heter vel Sebring om ikke jeg husker feil. Helt vanlig felg på alle G60 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 For et par dager siden fikk bilen nytt ytre driv ledd på venstre side fremme. Det laget en aldri så liten lyd. Nå i natt har jeg : ( greit med rolige nattskift på jobb ) Tettet en liten lekasje i et t stykke på servo olja. Tatt motor vask ( håper den starter når jeg skal hjem utpå morgen kvisten) Vasket hele bilen Polert opp igjen felg kanten. Takluken får jeg forhåpentlig vis i morgen.. Blir i så fall montert i morgen kveld. Bilder kommer !! Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 lyst på syncro jeg og!... sikkert herlig å kjøre med på vinteren... men de koster flesk (om du i det heletatt finner dem da) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amoniakk Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Hehe... Den bilen din er SYKT lik min! :wonder Siter - 1986 Golf 2 GTI 16v - 1988 Golf 2 G60 - 1988 Golf 2 1.6 cl - 1983 Golf 1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Hehe... Den bilen din er SYKT lik min! :wonder Å ? Få se bilder ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 finfin bil:) bilder:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amoniakk Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Å ? Få se bilder ? Ok... kan legge ut bilder i dag! Siter - 1986 Golf 2 GTI 16v - 1988 Golf 2 G60 - 1988 Golf 2 1.6 cl - 1983 Golf 1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Da var bilen solgt. Ble nok min siste golf 2 .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Da var bilen solgt. Ble nok min siste golf 2 .... Huff da, fortell.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Ikke noe spesielt. Solgte g60 syncro en. Skal litt til å overgå den liksom ... Så nå blir det vel en 4 er tenker jeg. Den ble forøvrig solgt til Kragerø - så dere som er derfra ser den nok der.. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Ikke noe spesielt. Solgte g60 syncro en. Skal litt til å overgå den liksom ... Så nå blir det vel en 4 er tenker jeg. Den ble forøvrig solgt til Kragerø - så dere som er derfra ser den nok der.. Ja, det er jo en krembil. Fiern er jo en snasen bil den, tipper du ender opp med noe kult der óg :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Uff. Kjipt å høre. Firer er vel ikke noe morsom bil? :p Solgt til klubbmedlem, eller? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg