Gå til innhold

Skal kjøpe DV-kamera....

Ranger emnet

Finepix

Anbefalte innlegg

Originally posted by Andy156

Ok! :)

Canon har "super night shot" som er i farger da.. Går ned til 0 lux på 650i versjonen.

Har ikke sett noe test på det, men det høres jo ganske imponerende ut.

ok nå holder jeg kjeft om kamra for denne gang:D :D

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på mitt 550i kamera er det night modus opplegg.. dette funker DÅRLIG alt blir lyst.. dårlig fokus og bildet hakker da denne modusen krever mye av det som er inne i kameraet

forhåpentlihvis så er det forbedret på 650i

men ikke ha for høye forhåpninger

jeg har fortsatt ikke trengt å filme i mørten :)

oahhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hobnob

på mitt 550i kamera er det night modus opplegg.. dette funker DÅRLIG alt blir lyst.. dårlig fokus og bildet hakker da denne modusen krever mye av det som er inne i kameraet

forhåpentlihvis så er det forbedret på 650i

men ikke ha for høye forhåpninger

jeg har fortsatt ikke trengt å filme i mørten :)

Etter at jeg fikk høre hvor lang tid det tar å skaffe 650i og i tillegg har jeg surfet litt

rundt og sett folk som ikke er helt fornøyd med inne-bilder. Så har jeg egentlig

ombestemt meg!

Jeg går for Sony PC8 i stedet.. Det finnes også på lager rundt om kring, hehehe...

I tillegg har det 16:9 funksjon (jeg har widescreen tv så det er jo knall) og så har

det sånn ta en liten film snutt hvert minutt type filming. Kan bli mye bra utsiktsfilmer

av slikt..

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider