Gå til innhold

Svart "RS2" silvilbil Hamar-Gjøvik-Lillehammer

Ranger emnet

Helios

Anbefalte innlegg

Var en liten tur på gjøvik i dag.. og på tur tilbake ble det observert en Svart Audi Avant av typen 80 karrosseri.. bilen hadde RS2 framfanger. og IC bak grillen.. men så ut som det satt RS4 merke bakpå.. så nøyaktig HVA slags bil det var vet jeg ikke.. men vær litt på vakt ovenfor svarte RS2'r som kommer bak deg.

Edit: vi snakker om en politibil her altså.. blålys i fronten på den.

var noen som ikke skjønte det.. hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en liten tur på gjøvik i dag.. og på tur tilbake ble det observert en Svart Audi Avant av typen 80 karrosseri.. bilen hadde RS2 framfanger. og IC bak grillen.. men så ut som det satt RS4 merke bakpå.. så nøyaktig HVA slags bil det var vet jeg ikke.. men vær litt på vakt ovenfor svarte RS2'r som kommer bak deg.

Sikker på det ikke var audi 100/s4 karossen?

Er en luring nedi her som har satt på rs4 merker på sin.... yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.. var vel C4 karroseri.. jeg så ikke bilen så godt sjøl egentlig.. så da er det litt endring i beskrivelsen.

altså C4 (audi 100) karosseri med RS2 framfanger.. RS4 merke bak.. blålys i grillen..

men klart.. kan jo ha vært en idiot som ikke er politi også.. som har satt på blålys på bilen

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er den jeg tror det er som passer perfekt til beskrivelsen så er dette en audi s4. Rs front og rs4 merker bak. Bilen er forsåvidt høy. Idioten kjører faktisk med blålys på bilen sin også og han er idiot nok til å finne på "gøyale" ting. Forundrer meg ikke om det er han.

(er blitt norske skilter på den nå gitt helios...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...