Gå til innhold

Advarsel: Bruk bilbelte!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

har en kompis som berga livet i en ulykke for ikke å bruke belte å, selv om man skal :p

det er et fåtall..;)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart er belte noe som er påbudt.Men jeg berga faktisk livet fordi jeg ikke brukte det en gang! kom ut i en sving med skikkelig rullegrus! Overgang fra asfalt til grus midt i svingen! For ut av veien og ned i grøfta,bilen ble slengt opp i en salto.Slo rundt 3-4 ganger,jeg ble kastet ut av bakruta faktisk.Og bilen smalt rett inn i en lyktestolpe Som totalt knuste førersetet!

Sant nokk så kjørte jeg riktignokk litt vell fort! men akkurat der og da var jeg kanskje en smule gled jeg ikke brukte setebelte! men for all del! BRUK belte! er utrolig mange fler som berger livet ved hjelp av dem!

Er ikke noe vits i og satse på og klare seg uansett!!!

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg med. bra budskap men kansje litt feil framstilt sier noen..

desverre så er det alt for mange idioter som må "vekkes" litt med den type film. men problemet er (tror jeg) at folk glømmer det etter en stund å bare fortsetter å drite i det som før..

jaja.. uansett ser sjøl at jeg er begynt å bli sløv på kortere turer.. å det skremmer meg.. må sjerpe meg der.. belte redder mange flere liv en det tar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider