Gå til innhold

gtx motor med startproblemer..

Ranger emnet


Gt-xxx

Anbefalte innlegg

bilen min fikk plutselig problemer med å starte, fikk først tap av vakuum, kjørte greit fordeom, men nå vil ikke bilen starte lengre, hvis den starter legger den seg på 500 rpm, å d er null respons på gassen, druknes i bensin etter kort stund, bytta innsugs pakninga for jeg trodde det var den, men d hjalp ikke. tok sylinder komp test, var litt dårlig på sylinder 3, men ikke noe som skulle ha betydning for at motorn ikke skulle starte.. (den går klokke reint på alle 4 fordeom motorn sviver på 500rpm..) har brukt litt vann så jeg lurer på om det kan være sprekk i toppen.. noen som har andre forslag? mazdafun?? :bump hvis noen føler at di gidder å skru litt på motorn kan jeg legge den ut for salg til en rimelig penge, komplett med lednings nett turbo å ecu.. :)

- 1995Audi RS2

x1991 Mazda 323 Gt-x igjen...

x1996 Nissan Primera SRI

x1990 Mazda 323 Gt-x

x1989 VW golf gti 8v

x1989 Toyota corolla gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg endelig funnet ut hva som var problemet, kilen og kile sporet i veiva, til reg.reim hjulet var lettere utslitt kan man si.. heldigvis ikke så mye at jeg grusa ventilene! :op så nå trengs det ny veiv til motorn, noen som kanskje har ei brukt veiv med kile sporet inntakt?

- 1995Audi RS2

x1991 Mazda 323 Gt-x igjen...

x1996 Nissan Primera SRI

x1990 Mazda 323 Gt-x

x1989 VW golf gti 8v

x1989 Toyota corolla gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg endelig funnet ut hva som var problemet, kilen og kile sporet i veiva, til reg.reim hjulet var lettere utslitt kan man si.. heldigvis ikke så mye at jeg grusa ventilene! :op så nå trengs det ny veiv til motorn, noen som kanskje har ei brukt veiv med kile sporet inntakt?

 

Din motor som står til salgs på autodb nå? Hvilken motor skal du putte i bilen nå da?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jævli flaks ja, hehe.. litt flaks skal man jo ha! det er min motor som ligger på autodb ja, skal ha en gtr motor med litt ting å tang på.. :)

- 1995Audi RS2

x1991 Mazda 323 Gt-x igjen...

x1996 Nissan Primera SRI

x1990 Mazda 323 Gt-x

x1989 VW golf gti 8v

x1989 Toyota corolla gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg du kjøpte av.Iogmed at jeg solgte bilen i mai 2004, så stemte det med når du ble medlem i forumet + at det som var gjort av kløtsj og eksos så veldig kjent ut..... Det ble til at jeg kjøpte meg en Gtx igjen.... Det var nok med èn vinter uten turbo og 4wd....

2004 Skoda Octavia 4x4 TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg du kjøpte av.Iogmed at jeg solgte bilen i mai 2004, så stemte det med når du ble medlem i forumet + at det som var gjort av kløtsj og eksos så veldig kjent ut..... Det ble til at jeg kjøpte meg en Gtx igjen.... Det var nok med èn vinter uten turbo og 4wd....

 

okei, flott at du valgte mazda igjen da! cheers kile sporet var nok slitt allerede da jeg kjøpte bilen, merka at det var kast i reimhjulet 2 dager etter at jeg kjøpte bilen, men tenkte ikke over at det kunne være kile sporet som var slitt da :wonder kunne kanskje redda veiva hvis jeg hadde bytta kilen da.. jaja, det koster å være kar!

- 1995Audi RS2

x1991 Mazda 323 Gt-x igjen...

x1996 Nissan Primera SRI

x1990 Mazda 323 Gt-x

x1989 VW golf gti 8v

x1989 Toyota corolla gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår