Gå til innhold

Chevrolet Monte Carlo SS

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Heisann...jeg kjøpte meg en chevrolet monte carlo ss for en lite stund siden å så mangler jeg litt deler her å der...bl.a. så mangler jeg den lille plata framme på fangeren på h. side, så er d ett lager som er gåent i rattstammen....(rattet er veldig slakk i,pga d lageret) å jeg skulle hatt nye pakninger til t-taket osv...litt sånn små pjusk....så over til mitt spm. er d noen som har dette eller noen som kansje vet hvor jeg kan skaffe dette...jeg plages...har prøvd google og disse enkle plassene der man kan søke.... men jeg finner ikke noe...så da håper jeg at d noen som vet hvor jeg kan finne d....som kansje en link eller noe sånt til en side der man lett finner noe. jeg er desperat :)

jeg :pray meg i støvet for den som kan hjelpe meg!!! :pray

MVH: Ice_man.....

The line below is false,

the line above is true.....

Sign: ice_man :naaaws

The Line Belove Is False

The Line Above Is True :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...jeg kjøpte meg en chevrolet monte carlo ss for en lite stund siden å så mangler jeg litt deler her å der...bl.a. så mangler jeg den lille plata framme på fangeren på h. side, så er d ett lager som er gåent i rattstammen....(rattet er veldig slakk i,pga d lageret) å jeg skulle hatt nye pakninger til t-taket osv...litt sånn små pjusk....så over til mitt spm. er d noen som har dette eller noen som kansje vet hvor jeg kan skaffe dette...jeg plages...har prøvd google og disse enkle plassene der man kan søke.... men jeg finner ikke noe...så da håper jeg at d noen som vet hvor jeg kan finne d....som kansje en link eller noe sånt til en side der man lett finner noe. jeg er desperat :)

The line below is false,

Har en komplett tiltratt stamme fra 79 Chevrolet Monte Carlo..

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The line below is false,

fwiw

Rattstammen og mange tekniske/mekaniske deler er samme som -78 opp til slutten av 80-tallet malibu/cutlass etc. hvis jeg ikke tar helt feil.

Bør kunne finne noe i Norge eller Sverige

Fronten til SS er spesiell men det finnes firma i statene som lager nye og ombygninger.

http://www.g-body.org evnt. søk på g-body(body-betegnelse på chevrolet /pontiac/buick/olds)

http://www.montecarloss.com

http://www.mcssuperssite.com/

http://www.mikesmontes.com/

http://www.gbodyparts.com/

and the list goes on .....

Clumsy

Clumsy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken årsmodell er bilen da?

Sikker på det er et lager som er gåent?

Er noen skruer som kan løsne litt på rattstammen som gjør den blir slarkete.

Har vert borti det, det var bare å teite de så var alt ok

Har du rep. manual?

Pakninger har bla. Autopartner på Vingrom eller Amerikanske bildeler i Halden.

Kan lønne seg å sjekke litt priser rundt om kring. Finner tlf nr til mange norske firma som driv med dette i Amcar Magazine.

Eller handle fra USA.

Hvor i Landet holder du til?

Moldestukets forum anbefales og.

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg sa så skulle jeg bøye meg i støvet...støvet som kommer når du ruser en 454 m litt fri eksos på en tør grus vei:) :pray :pray :pray

modell ja....vell...."bilen" er 88, men den er regga som 78...

nei jeg fant ut i dag at d er de skruenen inni der som løsner...var ikke klar over d før jeg fikk høre d:)

dette her hjelpt meg enormt masse....1000 takk alle sammen....trur jeg har funnet d jeg trenger å vell så d....

Sign: Ice_Man

The line belov is false,

the line above is true....

Sign: ice_man :naaaws

The Line Belove Is False

The Line Above Is True :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider