espen Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 F1 har virkelig fått en ny vår med de nye reglene - flying lap kvalifisering har gjort starterekkefølgene mye med varierte og gir interessant racing fra start til mål! Helt strålende spør du meg :D Må bare ta hatten av for Raikkonen - et glimrende løp, endelig en konkuransedyktig McLaren - og første gang på pallen! Nok et dårlig løp for Shumi, med nok en førerfeil (er det mulig? :eek: ) og påfølgende penalty var vel alle sjanser for seier spolert. Allikevel et typisk løp for ham, med hard satsing og nådeløst press som til slutt ledet til at han kom seg forbi Button på siste runde og inn til en etter forholdene nesten sensasjonell 6. plass. Allikevel ikke noe dårlig løp av Button, bilen tatt i betraktning - de tradisjonelle forbikjøringene på siste runde må han imidlertid få en slutt på... Igjen en imponerende prestasjon av Ralf Schumacher, som intelligent og rent kjørte seg opp fra 17 til fjerde plass! Legg også merke til at teamkollega Montoya satte raskeste rundetid og at Williams ved hjelp av sin BMW motor nådde 319km/t på strekket, klart raskere enn noen annen bil inkludert Ferrari. Williams er på vei :D Allikevel var det kanskje Renault som imponerte meg mest i dag, med Alonso på tredje og Trulli på syvende viste de at de har gjort store fremskritt og kan utligne sin noe lavere effekt med kjøreegenskaper og unge aggressive førere. Jeg tror Renault bli et lag å regne med fremover. Passer også på å gratulere Jaguar, som presterte enda dårligere enn noen hadde trodd. Så det er faktisk mulig det også. Får nesten litt sympati med dem, det må være ydmykende å bli banket av en Minardi med en to år gammel Ford CR3 motor... Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg