Gå til innhold

Gull Caddy med Alu vinge ved Shell Heggedal

Ranger emnet

-cardudde-

Anbefalte innlegg

ser denne bilen støtt og stadig... ofte oppe på Borgen i asker....

Høres ut som om det er noe som er løst på den, for når han kjører over fartsdumpa på borgen, så kommer det en FÆL skranglelyd som høres ganske så langt :P

Det er jo en 242 som også har en sånn clarion 32" basser... den hører til i berge, butcher sin.. har får også feit motor btw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser denne bilen støtt og stadig... ofte oppe på Borgen i asker....

Høres ut som om det er noe som er løst på den, for når han kjører over fartsdumpa på borgen, så kommer det en FÆL skranglelyd som høres ganske så langt :P

Det er jo en 242 som også har en sånn clarion 32" basser... den hører til i berge, butcher sin.. har får også feit motor btw

Såvidt jeg veit er det ingenting på bilen som er "løst", kan være at endepotta slår oppi bakenden/bakfangern.

Har sett bilde av den 242'n for en stund siden, synes caddy'n "kledde" bassern bedre jeg men. Nå er det lenge siden jeg så bilde av den 242'n da, så skal ikke utale meg for sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Det sitter 2 10" audiobahn subber bak setene på den. Forsterkerne er 1 stk planet audio big bang mono blokk, 1 stk planet audio vortex 2 kanaler og 2 stk planet audio p6005 5-kanalere. Framme sitter det 2 stk mb-quart reference sett. Det er montert 4 gule optima batterier og 7 stk audibahn 0,5 farrad kondensatorer.

Det er jeg som bygde anlegget og angrer som en hund på at jeg solgte bilen. Når jeg fikk høre at han som kjøpte den hadde montert på en diger vinge ble jeg så sint at jeg nesten måtte felle en tåre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er solgt vidre. Anlegget er tatt ut av bilen. Aner ikke hvem som eier den nå. Den største forsterkeren var det en kompis som kjøpt, den er nå ødlagt pga. at den fikk for lite strøm, og det er ingen som kan skaffe deler å fikse den..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider