Gå til innhold

Da er nytt prosjekt igang!

Ranger emnet

T0mmen

Anbefalte innlegg

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått gjort en go del ting idag. Har pusse ned bilen med 180 papir med rondell marskin idag. Fikk sveisa igjen antenne hullet, hullene til vindusvisker bak, og emblemhullene bak. Ble tatt litt bilder, og de vil komme iløpet av kvelden. Fikk ikke tatt bildene før litt uttpå kvelden, men det kommer vel. Er fornøyd med dagen så langt, så skal fortsette imorgen. Bakluka blir sveisa på Mandag/Tirsdag. Så står igjen en god del sparkling. Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Beklager at bildene ikke har kommet enda, men venter på en kamerat som skal brenne de på en cd. For lånte meg en digitalkamera, så venter til han får brendt de på cd'n, og skal få ham til å gjøre det iløpet av dagen her. Om jeg har på M3 speil, eller har noen andre speil på, blir isåfall mitt problem. Jeg syns det er tøft med M3 speil på Golf 2:D Dermed basta;) Mvh Tommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Updates!!! Her er noen bilder like etter jeg har begynnt å pusse, og en del under jobbing. Flere bilder vil bli tatt ikveld, uder sparkling av bakluke osv osv. Er gjort en god del etter disse bildene de. Men smør inn med tålmodighet folks:) Bilder vil bli lagt ut så fort jeg får det til:D Mvh Tommen

Her er et bilde av bilen, like etter jeg pussa pansret og taket.

DSCN1141_.jpg

Her er mens vi holder på å sveise igjen viskerhullene til viskern bak.

DSCN1142_.jpg

Her er da et bilde av det fiiine mig apparatet:D

DSCN1161_.jpg

Smaken er som baken!:D

DSCN1162_.jpg

Noen bilder som ble tatt ute.

DSCN1165_.jpg

Et til!

DSCN1166_.jpg

Kom gjerne med kommentarer/ideer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jo takk Anders:D Må komme en dag å se hvordan det går! Får grunna bakluka og pansret idag. Lakkering inni dørene står igjen, og noe småsparkling. Så kommer helgrunning av bilen, så blir det lakkering:D Gleder meg som en liten ungen til julaften!! Mvh Tommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider