Gå til innhold

Da er nytt prosjekt igang!

Ranger emnet

T0mmen

Anbefalte innlegg

Har su ett bedre bilde av hvordan grillen din ser ut Jettamaster?

Lyktene har like mål som jetta sine originale, ikke sant?

er detta betre bilde??

1front1.jpg

det er ingen modifisering med desse lyktana. bare til å montera:)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jettan din er rå den master:) Men dumt at bilen virker som den går på stylter med RS fanger. Samme til en kamerat av meg også, han har også RS 2 fanger. Ser sinnsykt høy ut fram, enda han har også 60/40mm senk.

du ser da ja:):)

får håpa at eg får fiksa det i løpet av vinteren med senking:)

dekka ligger jo ganske fint i hjulbuen også. men får håpa at eg får den lavare:)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest alle sidene du har laget Tommen, og må si bilen din blir skikkelig fin. Kjempebra at du går for din(e) løsning(er) og ikke alltid hører på hva andre sier og mener, men går for din egen stil. Selvfølgelig fint å få tilbakemeldinger, men det er jo tross alt du som skal trives med / bruke bilen.

Husker på 3`er golfen jeg hadde før så sto valget mitt mellom 2X3" DTM og 2x3 "vanlig" eksos... Jeg hadde egentlig lyst på begge to, mens alle kompisene mine mente at DTM var driiitstygt... Da bare MÅÅÅTTE jeg velge DTM hehe.

Stå på videre!!

VW Golf IV GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Heihei. Da er det nye prosjekter på gang..Mandag 28.Nov eller Tirsdag 29.Nov drar jeg/pappa for å hente meg en splitter ny HUMMER H2. Golfen skal bort, og en HUMMER H2 kommer i gården..:D Litt av en overgang, syns den er helt ok jeg;) Hehe..Om noen er intressert, send PM!

Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Da er det nye prosjekter på gang..Mandag 28.Nov eller Tirsdag 29.Nov drar jeg/pappa for å hente meg en splitter ny HUMMER H2. Golfen skal bort, og en HUMMER H2 kommer i gården..:D Litt av en overgang, syns den er helt ok jeg;) Hehe..Om noen er intressert, send PM!

Tommen

skrapa flax lodd nå?

hehe

gratulere da! rått!

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er innboksen tømt. Hehe..Nei, er nok pappa som handler til meg her gitt! Det blir en erstatter av Golfen. Han syns jeg fortjener en bedre bil enn en gammal forgasser bil sier han yodude Hehe! Takker takker! Gleder meg villt til å få henta den..Bilder kommer såklart her inne på tråden, såfort den står her hjemme hos meg:D

Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider