endorfun Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 over 500hk og RWD, tror det er likegreit å beholde vingen :bump Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 over 500hk og RWD, tror det er likegreit å beholde vingen :bump Hehe, sant nok det. Han holdt på å drite på seg en gang sa'n, lå på motorveien i 140 i 4. gir (vi hadde 180 i 3. gir), så ga han på så la den seg helt sidelengs:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MicrolaXx Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Hehe, sant nok det.Han holdt på å drite på seg en gang sa'n, lå på motorveien i 140 i 4. gir (vi hadde 180 i 3. gir), så ga han på så la den seg helt sidelengs:D hehe Jeg kjørte på surpeføre med min omega i 70km/t og tenkte jeg skulle slenge litt med ræva i en sving.. Ga litt gass og bilen la seg HELT sidelengs! Klarte å rette den opp igjen da.. :pray Skremmende nok det..... yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg